[elektro] Vízbontó
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Aug 24 09:17:44 CEST 2013
Ez megitelhetetlen. Induljunk ki abbol hogy az eges ugyanannyit termel mint
amit beleoltel. Ez eddig nullas.
Induljunk ki abbol hogy a durranogazos keverek langfront terjedesi
sebessege nagyobb : kisebb elogyujtas kell , kevesebb terfogati munkat
vegez a motor a kompresszio soran , tehat a hatekonysaga no.
Ez csak egyetlen aspektusa ahol mukodhet - ha a motor kepes a valtozashoz
alkalmazkodni.
Bye
Dexter
2013.08.24. 9:04, "Zsolt" <elektrotesla at telectronic.hu> ezt írta:
> >Ilyenkor eszembe jut, hogy a kemia tanar altalanosban a szunet utan
> >forditva rakta vissza a zsebtelepet a vizbontora :-)
>
> Én meg éppen azon gondolkoztam el, hogyha a vámos megállít és megnézi, hogy
> milyen üzemanyagot használsz akkor mi történik ?, mert hát ugye végtére is
> nem adózott vizet öntesz az autóba.
>
> Már látom előre, hogy a csapból kék színű víz fog folyni, míg a kutakon
> majd
> piros színű vizet lehet tankolni, és ha valakinek az autójában véletlenül
> kék színű lesz akkor aztán majd gyorsan megbírságolják milliókra, mert hát
> (ahogy valaki régebben írta) ha az államnak valamire feláll a farka akkor
> ott más nem baszhat.
>
> Egy kicsit elektromos szemmel nézve:
> Én nem vagyok ennyire szkeptikus a dologgal, tehát frankón hiszem, hogy a
> plusz robbanógáztól jobban megy a motor,
> DE ami engem zavar az a vízbontásra fordított energia, azt elő kell
> állítani
> azzal a motorral amiben felhasználásra kerül a hho, és nem kevés ampereket
> zabál fel a cucc.
>
> Engem az érdekelne, hogy mennyivel fogyaszt többet vagy mennyi energia
> képződik a vízbontás során, meg mennyire eszi meg a viz a motor belsejét,
> meg a kipuf rendszert ?
>
> zsolt
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list