[elektro] bosch dolgozó?

Ferenc Kiss ferenc.kiss at firewall.hu
Mon Oct 1 16:25:53 CEST 2012


Ez egy kétliteres turbódiesel. Ha tönkreteszem akkor ettől biztos, hogy kisebb lesz. Az ilyen 2 meg 3 végű játékautó meg felejtős.
 

> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of
> Fuzesi Arnold
> Sent: Monday, October 01, 2012 12:13 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] bosch dolgozó?
> 
> Nincs kedved szethajtani? :) Segítek.... :D
> 
> 
> Utana garantaltan megoldodik a gond komplett auto vagy motorcserevel...
> 
> Vagy még elszúrsz vele pár hetet, jóesetben munkaidőben, rosszesetben saját
> idődben, és autocsere lesz a vege ha nincs akkora mazlid, h megtalald "A"
> szerelot.
> 
> Ismeros C3-as ceges dizel Citroenje is igy jart.
> Elkezdett fustolni, csereltek mindent, mentek a honapok,  aztan vettek egy C4-
> et.
> Amit elloptak. Aztan egy Skodat rovid idore, amit nemszerettek, most van egy
> benzines Mazda3....
> 
> Talan ez a ceges autok evolucioja. :)
> 
> Azért majd számolj be kérlek, kiváncsi vagyok mi volt a gond.
> Lehet csak egy kis repedés valamelyik levegőcsövön, vagy szenzor hiba, de a
> markaszerviz nem tudja ertelmezni, ha a vizhofok szenzor 60 fokot mutat
> uzemmeleg motornal, nem dob hibakodot, tehat jo. :)
> 
> A.
> 
> 
> On 2012.10.01. 11:40, Ferenc Kiss wrote:
> > Hát ez diesel, fekete rákkeltő füsttel. Céges autó ráadásul. Ezért muszáj
> vele menni. Próbálok mindig csak kis gázt adni úgy nem füstöl, vagy legalább
> is nem látom.
> >
> > Porlasztócsúcs lehúzás már megvolt. "Kompjúter" hibalista kipipálva.
> >
> > Megkeresem ezt a gyereket akit ajánlottatok.
> >
> >
> >
> >> -----Original Message-----
> >> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
> >> Behalf Of Arnold Fuzesi
> >> Sent: Monday, October 01, 2012 10:23 AM
> >> To: elektro at tesla.hu
> >> Subject: Re: [elektro] bosch dolgozó?
> >>
> >> Dragabban veszi, allandoan kehes vmi benne. Egr, turbo, porlaszcsucs,
> >> dpf, pumpa, tudjafene mi meg, egyre tobb a kacat bennuk.  Persze
> >> megoldjak az emberek, mert kozlekednek tovabb, hiaba kehes. Sok eszre
> >> sem veszi.  :-/ Igy valoban olcsobb... a sok allergias, tudorakos
> >> beteg gyogyitasara meg omlik a tb penz. (szallo por kozvetve
> >> infarktusert is felel, amiben Mo szinten elen jar sajnos) Szvsz
> >> osszessegeben dragabb, de odafent meg nem jutottak el idaig, van jobb
> dolguk is, belatom.
> >>
> >> Csak mashol, mostmar nemetek utan franciaknal is:
> >> http://autostat.hu/magazin/7096.html
> >>
> >> Mondjuk nem ez lenne a modja, hanem felemelni az arat szepen
> >> aranyosan a fajlagos futoertekevel. 1 liter dizelben sokkal tobb az
> >> energia, nehezebb, tobb a szen is, ami tobb co2-t eredmenyez per litert
> elegetve. Megis olcsobb.
> >> Jovedeki adoja sokkal kisebb, pedig pont tobb kellene legyen. Eu
> >> pedzegeti a helyretetelet, alig varom... De akar ki is tilthatjak
> >> felolem, nem fogok elmorzsolni egy konnycseppet sem. :)
> >>
> >> Arnold
> >> Sent from my iPhone
> >>
> >> On 2012.10.01., at 9:41, Hofferek Attila<hofi at soka.co.hu>  wrote:
> >>
> >>> 2012.10.01. 9:28 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
> >>>> Ugyertem ha benzines volt elotte, csak akkor. Motor tipusazonos
> >>>> kell
> >> legyen. Dizel-benya atalakitas mar engedely, muszaki koteles.
> >>>
> >>> Ha meg dizel volt, akkor meg ugyis megtakaritott annyit, amennyibe a
> >>> javitas kerul :) de ha nem, nem fogok sirni ha eggyel kevesebb dizel
> >>> lesz az utakon :)
> >>>
> >>> -----------------------------------------
> >>>           elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >>            elektro[-flame|-etc]
> >
> >
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]




More information about the Elektro mailing list