[elektro] bosch dolgozó?

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Oct 1 12:12:50 CEST 2012


Nincs kedved szethajtani? :) Segítek.... :D


Utana garantaltan megoldodik a gond komplett auto vagy motorcserevel...

Vagy még elszúrsz vele pár hetet, jóesetben munkaidőben, rosszesetben saját 
idődben, és autocsere lesz a vege ha nincs akkora mazlid, h megtalald "A" szerelot.

Ismeros C3-as ceges dizel Citroenje is igy jart.
Elkezdett fustolni, csereltek mindent, mentek a honapok,  aztan vettek egy C4-et.
Amit elloptak. Aztan egy Skodat rovid idore, amit nemszerettek, most van egy 
benzines Mazda3....

Talan ez a ceges autok evolucioja. :)

Azért majd számolj be kérlek, kiváncsi vagyok mi volt a gond.
Lehet csak egy kis repedés valamelyik levegőcsövön, vagy szenzor hiba, de a 
markaszerviz nem tudja ertelmezni, ha a vizhofok szenzor 60 fokot mutat 
uzemmeleg motornal, nem dob hibakodot, tehat jo. :)

A.


On 2012.10.01. 11:40, Ferenc Kiss wrote:
> Hát ez diesel, fekete rákkeltő füsttel. Céges autó ráadásul. Ezért muszáj vele menni. Próbálok mindig csak kis gázt adni úgy nem füstöl, vagy legalább is nem látom.
>
> Porlasztócsúcs lehúzás már megvolt. "Kompjúter" hibalista kipipálva.
>
> Megkeresem ezt a gyereket akit ajánlottatok.
>
>
>
>> -----Original Message-----
>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of
>> Arnold Fuzesi
>> Sent: Monday, October 01, 2012 10:23 AM
>> To: elektro at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro] bosch dolgozó?
>>
>> Dragabban veszi, allandoan kehes vmi benne. Egr, turbo, porlaszcsucs, dpf,
>> pumpa, tudjafene mi meg, egyre tobb a kacat bennuk.  Persze megoldjak az
>> emberek, mert kozlekednek tovabb, hiaba kehes. Sok eszre sem veszi.  :-/
>> Igy valoban olcsobb... a sok allergias, tudorakos beteg gyogyitasara meg omlik
>> a tb penz. (szallo por kozvetve infarktusert is felel, amiben Mo szinten elen
>> jar sajnos) Szvsz osszessegeben dragabb, de odafent meg nem jutottak el idaig,
>> van jobb dolguk is, belatom.
>>
>> Csak mashol, mostmar nemetek utan franciaknal is:
>> http://autostat.hu/magazin/7096.html
>>
>> Mondjuk nem ez lenne a modja, hanem felemelni az arat szepen aranyosan a
>> fajlagos futoertekevel. 1 liter dizelben sokkal tobb az energia, nehezebb,
>> tobb a szen is, ami tobb co2-t eredmenyez per litert elegetve. Megis olcsobb.
>> Jovedeki adoja sokkal kisebb, pedig pont tobb kellene legyen. Eu pedzegeti a
>> helyretetelet, alig varom... De akar ki is tilthatjak felolem, nem fogok
>> elmorzsolni egy konnycseppet sem. :)
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>>
>> On 2012.10.01., at 9:41, Hofferek Attila<hofi at soka.co.hu>  wrote:
>>
>>> 2012.10.01. 9:28 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
>>>> Ugyertem ha benzines volt elotte, csak akkor. Motor tipusazonos kell
>> legyen. Dizel-benya atalakitas mar engedely, muszaki koteles.
>>>
>>> Ha meg dizel volt, akkor meg ugyis megtakaritott annyit, amennyibe
>>> a javitas kerul :) de ha nem, nem fogok sirni ha eggyel kevesebb dizel
>>> lesz az utakon :)
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list