[elektro] Nyári szélvédőmosó csere.. télire.
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Nov 8 15:31:13 CET 2012
sorry elszamoltam a mozgasi enegiat km/h - m/s helyett.
Csak 0,38MJoule. Viszont a 12.38MJoule akkor sem keves...
A.
On 2012.11.08. 15:23, Fuzesi Arnold wrote:
>
>
> On 2012.11.08. 14:14, charles hoss wrote:
>> nem , nem mindegyikben .
>> a chevy pl total szabadonfutos .
>>
>> a hummernek meg nem hiszem hogy komoly szervi hiba nelkul tul lehet
>> melegiteni a fekjeit , mert elegge nagy tomegre terveztek oket es nem is
>> kicsik :) (nekem nem sikerult , igaz nem is probaltam - de a hadsereg
>> csunya teszteknek szokta kitenni a gepeit)
>> http://www.youtube.com/watch?v=9-44vU0lrAg
>
> Valami pedig nem stimmelt vele. Fo gond az, hogy nincs motorfek 1-ben semennyi,
> vmi 4+ tonna remlik, es azert a Normafa Janos korhaz eleg rendesen lejt vegig,
> eleg nagyot.
>
> 475.550 meter vs. 155meter.
>
> E=m*g*h=4000*10*300=12MJoule = 3.33KWh csak ami a helyzeti energiabol fakad,
> E=0.5*m*v2 tovabbi 5MJoule mozgasi energia vo=50km/h eseten.
>
> Zusammen sacckb 5kWh. 10 perc alatt abszolválva (kb eddig tart leérni): 30kW...
> nem kevés.
>
> acél fajhő: 0,46KJ/kg olvadáspont vhol 900fok = 414KJ
> (acél olvadáshő 205.2 KJ/kg... )
>
> Összesen 1MJoule energiaval meg lehet 1kg acélt lazán olvasztani ha nincs hűtve.
>
> vö 17MJ... + 4 kerék. Olvadni nincs esélye, de nem is hideg az is fix. :)
>
>
> A.
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list