[elektro] Nyári szélvédőmosó csere.. télire.

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Nov 8 12:24:36 CET 2012


Nekem konkretan két tél alatt hazavagta a feltengelyem, amit sajat kezűleg 
zsíroztam be előtte ősszel egy szereles alkalmaval. Akkor még teljesen rendben 
volt, megkapta a belevaló gyári zsírt.

Felmentunk 1-2 km magasra a szálláshoz jó kis havas alpesi úton. Végig lendulet, 
cikkcakkban h ne legyen akkora az emelkedes, maskepp eselyünk nem volt. ESP 
darál, közben féltengelyt gyilkolja, fékek forróbbak mint lefele jövet. Köv. 
télen detto 1-2 szer hasonló akció.

Igy jar az ember ha lusta felrakni a hóláncot. :-/

A.
On 2012.11.06. 19:28, SZIGETI Szabolcs wrote:
> Szerintem egy ESP által okozott fékezés messze elhanyagolható a normál
> üzem közbeni fékezésekhez képest. Feltételezve persze, hogy nem egész
> évben Somogybabodon vagyunk, hanem párszor megszólal egy havas jeges
> úton. Szóval egy átlag személyautóba tökéletes
>
> Egyébként tényleg meglepően durva helyeken fel tud menni, és semmit
> nem kell csinálni, csak állni a gázpedálon, és nézni, hogy villog az
> ESP visszajelző folyamatosan. Vicces :-)
>
> Szabolcs
>
> Fuzesi Arnold<arnold.fuzesi.lista at gmail.com>  írta (2012. november 6. 19:13):
>> http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw
>>
>>
>> Mondjuk valamire valo 4x4-et le lehet difizarazni keresztul kasul ahogy en
>> tudom, onnantol megy az 1 kerekkel is.
>>
>> Gyanitom a fenti video a normal uzemi hajtasrol szol a difik lenyeget
>> kihangsulyozando, nem ASR/ESP/elektromos difizar trukkokkel operalo allapotrol.
>>
>> ASR/ESP-vel az egy tengelyen hajtott tucat auto is felmegy egesz lehetetlen
>> helyeken az ASR nelkulihez kepest. Igaz kozben szetgyilkolja a feket es a
>> feltengelyt, de az mas teszta.
>>
>> A.
>>
>> On 2012.11.06. 18:41, "L. Pásztor" wrote:
>>> Király írta:
>>>> Az még szerencse, ha nem az volt, hogy a négy kerékből 1 forgott...:}}
>>>> Ezek a 4x4 csodák rosszabbak, mint az én hülye BMW-m, mert azokon ha 1
>>>> kerék elpörög, meghaltak.
>>>>
>>> Ez komoly ?
>>> Mert tapasztalatom szerint a 4x4 alapban csak akkor áll meg ha leátlózik.
>>> Pl. bal első kerék levegőben, jobb hátsó meg a sárban ...
>>>
>>> ----------------------
>>> L. Pásztor
>>> ----------------------
>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>             elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list