[elektro] Nyári szélvédőmosó csere.. télire.
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Nov 6 19:29:50 CET 2012
valamire valo ...
a fekkel ugy fogod meg a kereket hogy akkorra mar elvesztetted a tapadast .
az onmagaban elvi hiba .
a leatlozas meg csak akkor valosul meg ha nem allndo osszkerekes - minusz
kozepso difizar . de az a vacak hogy feloldallal az arokban is megvalosul
hogy ket kereke tehermentes .
bye
dexter
2012. november 6. 19:13 Fuzesi Arnold írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw
>
>
> Mondjuk valamire valo 4x4-et le lehet difizarazni keresztul kasul ahogy en
> tudom, onnantol megy az 1 kerekkel is.
>
> Gyanitom a fenti video a normal uzemi hajtasrol szol a difik lenyeget
> kihangsulyozando, nem ASR/ESP/elektromos difizar trukkokkel operalo
> allapotrol.
>
> ASR/ESP-vel az egy tengelyen hajtott tucat auto is felmegy egesz lehetetlen
> helyeken az ASR nelkulihez kepest. Igaz kozben szetgyilkolja a feket es a
> feltengelyt, de az mas teszta.
>
> A.
>
> On 2012.11.06. 18:41, "L. Pásztor" wrote:
> > Király írta:
> >> Az még szerencse, ha nem az volt, hogy a négy kerékből 1 forgott...:}}
> >> Ezek a 4x4 csodák rosszabbak, mint az én hülye BMW-m, mert azokon ha 1
> >> kerék elpörög, meghaltak.
> >>
> > Ez komoly ?
> > Mert tapasztalatom szerint a 4x4 alapban csak akkor áll meg ha leátlózik.
> > Pl. bal első kerék levegőben, jobb hátsó meg a sárban ...
> >
> > ----------------------
> > L. Pásztor
> > ----------------------
> >
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list