[elektro] Nyári szélvédőmosó csere.. télire.

Kovács József kj at faldeko.hu
Wed Nov 7 11:08:42 CET 2012


2012.11.07. 10:16 keltezéssel, "L. Pásztor" írta:
> Jó ABS-t ? Nem hiszem
>
> Csak egy dologban hiszek:
>
> - vagy ha az eleme egy menetdinamikai csomagnak, és bele van integrálva
> a: Téli, Normal, Sport és OFF fokozat.
> - vagy ha önmagában módosítható, pl:
>     1. alacsony nyomatéknál (fékerő) is megszólal (azaz mindig)
>     2. csak magas nyomatéknál szólal meg (azaz havon, sárban nem, csak
> szárazon)
>     3. csak magas nyomatéknál szólal meg, de tartós satu esetén elenged
>     4. egyáltalán nem szólal meg


A jó sw-rel szereltek elég jól eligazodnak a fenti szempontok mentén.

A 2002-es tervezésű és 2005-ös között is ég és föld
a működési különbség a két honda között is...

Szóval, nagyon nem jó csakúgy általában
az ABS-ről (és ESP/VSA-ról)beszélni.

Mert, megvalósításonként is nagyon másként tudnak viselkedni.

KJ

> ------------------
> L. Pásztor
> ------------------
>
>
>
>
>
> Arnold Fuzesi írta:
>> Epp minap jatszottam ABS-sel. Lejtos utca, nyalkas levelek az uton. Csuszashataron tartva feket kb fele volt a fekut.
>>
>> Szabtechbol sosem voltam tul jo, de ugyerzem meg lehetne jobbra is csinalni...
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>>
>> On 2012.11.07., at 8:25, "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu> wrote:
>>
>>
>>> Tapasztalatból mondom, így ezt vitatom. Mert sokak számára hatásos.
>>>
>>> Az a jó benne, h az átlagsofőr ha elcsúszik, a csodálkozástól
>>> pillanatokra ledermed, és csak a csattanás ébreszti fel.
>>> Ez ellen való az ESP mert idejében (a saját és a fizika hatáskörén
>>> belül) beavatkozik.
>>> Így az átlagsöfőrhöz képest hatásos, a rutinosabbja meg úgyis kifékezi v
>>> kikormányozza.
>>>
>>> Viszont az ABS-sel ellentétben az ESP-ben azt szeretem a legjobban, h
>>> kikapcsolható :)))
>>>
>>> -------------------
>>> L. Pásztor
>>> -------------------
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> charles hoss írta:
>>>
>>>> alulkormanyzotta valt az auto , elvetted a gazt , igy az elejet elkezdte
>>>> tolni . a motor mar most is fekez - hiaba veszi el a gazt .
>>>> a kanyar belso iven levo fek ... azon a kereken epp nincs suly , tehat a
>>>> nagyon minimalis a hatasa .
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2012. november 6. 21:47 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>>> pl ha beleesel egy kanyarba ami sok , akkor nem tudja eloldani a
>>>>>>
>>>>> motorfeket
>>>>>
>>>>>
>>>>>> a hajtott kerekekrol , ami mostanaban elso szokott lenni , tehat
>>>>>> alulkormanyzotta valik az auto . csuszik az arok fele - ekkor mit kell
>>>>>> megfogni fekkel hogy megis beforduljon ?
>>>>>>
>>>>> Alul kormányzottság esetén ...
>>>>>
>>>>> Először elveszi a gázt! azonnal.
>>>>> Aztán, ha ez nem elég akkor elkezdi
>>>>> az ívbelső elsőt is fékezni magában.
>>>>> Ha, az még képes tapadni....
>>>>>
>>>>>
>>>>> KJ
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>> dexter
>>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>
> -----
> A(z)  üzenetben nem található vírus.
> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> Verzió: 2012.0.2221 / Vírus adatbázis: 2441/5378 - Kiadás dátuma: 2012.11.06.
>



More information about the Elektro mailing list