[elektro] Nyári szélvédőmosó csere.. télire.
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Nov 7 10:19:15 CET 2012
vagy ha buta kell legyen , akkor legyen egy normal fokozat , aminel mondjuk
x eroig fekez , ha megnyomod 10x-el , akkor pedig beblokkol fixen , minden
kereket amig nyomja a pilota .
bye
dexter
2012. november 7. 10:16 "L. Pásztor" írta, <seasoft at invitel.hu>:
> Jó ABS-t ? Nem hiszem
>
> Csak egy dologban hiszek:
>
> - vagy ha az eleme egy menetdinamikai csomagnak, és bele van integrálva
> a: Téli, Normal, Sport és OFF fokozat.
> - vagy ha önmagában módosítható, pl:
> 1. alacsony nyomatéknál (fékerő) is megszólal (azaz mindig)
> 2. csak magas nyomatéknál szólal meg (azaz havon, sárban nem, csak
> szárazon)
> 3. csak magas nyomatéknál szólal meg, de tartós satu esetén elenged
> 4. egyáltalán nem szólal meg
>
> Így már jó lenne - legalábbis számomra. Dehát sokfélék vagyunk ...
> És valszeg sok hülye próbálni ki a " nekik nem való" fokozatokat is.
> Ha az új autókban csak borsos felárért tennék be, az valszeg egy jó
> szűrő lenne.
>
> ------------------
> L. Pásztor
> ------------------
>
>
>
>
>
> Arnold Fuzesi írta:
> > Epp minap jatszottam ABS-sel. Lejtos utca, nyalkas levelek az uton.
> Csuszashataron tartva feket kb fele volt a fekut.
> >
> > Szabtechbol sosem voltam tul jo, de ugyerzem meg lehetne jobbra is
> csinalni...
> >
> > Arnold
> > Sent from my iPhone
> >
> > On 2012.11.07., at 8:25, "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu> wrote:
> >
> >
> >> Tapasztalatból mondom, így ezt vitatom. Mert sokak számára hatásos.
> >>
> >> Az a jó benne, h az átlagsofőr ha elcsúszik, a csodálkozástól
> >> pillanatokra ledermed, és csak a csattanás ébreszti fel.
> >> Ez ellen való az ESP mert idejében (a saját és a fizika hatáskörén
> >> belül) beavatkozik.
> >> Így az átlagsöfőrhöz képest hatásos, a rutinosabbja meg úgyis kifékezi v
> >> kikormányozza.
> >>
> >> Viszont az ABS-sel ellentétben az ESP-ben azt szeretem a legjobban, h
> >> kikapcsolható :)))
> >>
> >> -------------------
> >> L. Pásztor
> >> -------------------
> >>
> >>
> >>
> >>
> >> charles hoss írta:
> >>
> >>> alulkormanyzotta valt az auto , elvetted a gazt , igy az elejet
> elkezdte
> >>> tolni . a motor mar most is fekez - hiaba veszi el a gazt .
> >>> a kanyar belso iven levo fek ... azon a kereken epp nincs suly , tehat
> a
> >>> nagyon minimalis a hatasa .
> >>>
> >>> bye
> >>> dexter
> >>>
> >>>
> >>>
> >>> 2012. november 6. 21:47 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
> >>>
> >>>
> >>>
> >>>>> pl ha beleesel egy kanyarba ami sok , akkor nem tudja eloldani a
> >>>>>
> >>>> motorfeket
> >>>>
> >>>>
> >>>>> a hajtott kerekekrol , ami mostanaban elso szokott lenni , tehat
> >>>>> alulkormanyzotta valik az auto . csuszik az arok fele - ekkor mit
> kell
> >>>>> megfogni fekkel hogy megis beforduljon ?
> >>>>>
> >>>> Alul kormányzottság esetén ...
> >>>>
> >>>> Először elveszi a gázt! azonnal.
> >>>> Aztán, ha ez nem elég akkor elkezdi
> >>>> az ívbelső elsőt is fékezni magában.
> >>>> Ha, az még képes tapadni....
> >>>>
> >>>>
> >>>> KJ
> >>>>
> >>>>
> >>>>
> >>>>> dexter
> >>>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >>
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list