[elektro] tirisztoros kapcsolású de nem CDI induktív jeladós gyújtás
Gabor Ambruzs
ambruzsg at szocimotoros.hu
Sun May 20 22:43:20 CEST 2012
Nincs semmi mással kapcsolatban az elektronika csak a jeladókkal meg a
trafókkal.
A tranyót kiforrasztottam, nincs kipurcanva.
G.
Bali Zoltan <eltexto at freemail.hu> írta (2012. május 20. 21:31):
> Nem az végzi a gyújtás tiltását és éppenséggel jó, csak le van tiltva
> (gyujtáskapcsoló vagy valami más) ?
>
> Üdv. Zoli
>
> 2012. 05. 20. 21:14 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
>> Megvan!
>> A közös katódot egy nagyfesz NPN tranyó (ETD41) húzza földre, lehet
>> hogy ez kakilt be, vagy ennek az érintkezése nem jó, megnézem.
>> Gondolom ha ez a tranyó kikapcsolt akkor a tirisztorok nem fognak
>> vezetni, így a gate-el majd újra lehet őket gyújtani.
>> Az viszont rohadtul nem világos hogy ennek a kapcsolásnak így mi értelme....
>> Nem volt a 70-es évek végén elég gyors kapcsoló tranzisztor?
>>
>> G.
>>
>> charles hoss<charles.hoss at gmail.com> írta (2012. május 20. 20:44):
>>
>>> szerinted felkotnek 12 voltra a trafokat ha lenne sajat toltotekercse ?
>>> akkor semmi ertelme nem lenne a toltesnek - hiszen akku - igy
>>> alacsonyfeszu toltes nelkul meghal a moci .
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>> Bali Zoltan<eltexto at freemail.hu> írta (2012. május 20. 20:16):
>>>
>>>> Hali!
>>>>
>>>> Csak belevau...
>>>>
>>>> Nem ismerem a kérdéses szerkezetet, de néha robogót javítok
>>>> ismerősnek, meg anno a S50B-mre csináltam tirisztoros gyújtást.
>>>>
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list