[elektro] tirisztoros kapcsolású de nem CDI induktív jeladós gyújtás

Bali Zoltan eltexto at freemail.hu
Sun May 20 21:31:46 CEST 2012


Nem az végzi a gyújtás tiltását és éppenséggel jó, csak le van tiltva 
(gyujtáskapcsoló vagy valami más) ?

Üdv.  Zoli

2012. 05. 20. 21:14 keltezéssel, Gabor Ambruzs írta:
> Megvan!
> A közös katódot egy nagyfesz NPN tranyó (ETD41) húzza földre, lehet
> hogy ez kakilt be, vagy ennek az érintkezése nem jó, megnézem.
> Gondolom ha ez a tranyó kikapcsolt akkor a tirisztorok nem fognak
> vezetni, így a gate-el majd újra lehet őket gyújtani.
> Az viszont rohadtul nem világos hogy ennek a kapcsolásnak így mi értelme....
> Nem volt a 70-es évek végén elég gyors kapcsoló tranzisztor?
>
> G.
>
> charles hoss<charles.hoss at gmail.com>  írta (2012. május 20. 20:44):
>    
>> szerinted felkotnek 12 voltra a trafokat ha lenne sajat toltotekercse ?
>> akkor semmi ertelme nem lenne a toltesnek - hiszen akku - igy
>> alacsonyfeszu toltes nelkul meghal a moci .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> Bali Zoltan<eltexto at freemail.hu>  írta (2012. május 20. 20:16):
>>      
>>> Hali!
>>>
>>> Csak belevau...
>>>
>>> Nem ismerem a kérdéses szerkezetet, de néha robogót javítok
>>> ismerősnek, meg anno a S50B-mre csináltam tirisztoros gyújtást.
>>>        
>    



More information about the Elektro mailing list