[elektro] eloerzet

Arpad kando777 at gmail.com
Mon Jul 16 12:59:52 CEST 2012


A gyorsforgalmin Ferihegy felől jőve nem tudsz már másfelé menni, el kell
menned az Üllői útig, odáig pedig az egész út zárt, ezért van annak leg
elejére kitéve a tábla. Hiába ismétlik meg bent már, ha elmenekülni nem tud.
Én akkor is azt mondom, a járművezető felelőssége az, ha bemegy alá,
miközben jelölve van az egy rakat helyen.
Az Üllői út felől még kimenekülhet a Shell kútnál. Ha ott sem teszi, az az
ő és az esetleges utasai, rakománya baja, meg a többi mögötte haladó
autósé...

Árpi


2012. július 16. 11:09 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:

> Az nem számít... az imént idéztem miért.
> A tábla az adott pontnál kell legyen.
>
>
> Egyébként, a nem pontra, hanem szakaszra érvényes
> tábla esetén is a tábla ismétlés nélküli távolság is
> csak max 1000 méter lehet, ha hosszú a szakasz.
> Igaz csak lakteren kívűlre van szabály.
> De, kevés olyan lakter van/lehet ahol
> 1000 méteren át sincs egyetlen kereszteződés sem.
>
> -----
> 13.4. A nagyobb hosszban fennálló megfordulási tilalom,
> a sebességkorlátozás, a legkisebb követési távolság
> és előzési tilalom jelzőtábláit
> ...
> b) 1000 méternél hosszabb tilalom esetén,
> lakott területen kívül legalább 1000 méterenként
> meg kell ismételni.
> E közúti jelzőtáblák hatályát a megfelelő jelzőtáblával
> fel kell oldani, ha a korlátozás szükségessége
> nem útkereszteződésben (útcsatlakozásban) szűnik meg.
> -----
>
>
> KJ
>
>
> 2012.07.16. 10:44 keltezéssel, Acs Gabor írta:
> > De ha volt jelölve fél órával azelőtt?
> >
> >
> > Gábor
> >
> >
> > 2012.07.16. 10:43 keltezéssel, Kovács József írta:
> >> Pontosan!
> >> A szabványos űrszelvényben semmi nem lehet jelölés nélkül!
> >>
> >> Ha, mégis van, akkor az út kezelője a hülye...
> >> és így perelhető is miatta kár esetén.
> >>
> >>
> >> KJ
> >>
> >> 2012.07.16. 10:32 keltezéssel, vajk fekete írta:
> >>> de, de lehet alacsonyan sem fert volna at alatta.
> >>>
> >>> meg mindez szerintem tok mindegy. van az ut felett egy akadaly, ami
> alacsonyabban van mint a szabvany ut urszelveny. akkor azt az akadalyt
> tablaval jelezni kell es kesz. meg az is lehet, hogy szepen messzirol
> latta, de mivel jelolve nem volt, feltetelezte hogy kelloen magasan van,
> mint minden mas jeloletlen tabla, csohid, tavvezetek es hasonlo.
> >>>
> >>> vajk
> >>>
> >>>
> >>> ________________________________
> >>>     From: Acs Gabor<levlista at e8e.eu>
> >>> To: elektro at tesla.hu
> >>> Sent: Monday, 16 July 2012, 10:29
> >>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
> >>>
> >>> Nem arról volt szó, hogy magasabbra állította a buszt, miután átment a
> >>> híd (aluljáró?) alatt?
> >>>
> >>>
> >>> Gábor
> >>>
> >>>
> >>> 2012.07.16. 10:00 keltezéssel, vajk fekete írta:
> >>>> a korlatozo kapu 20cm-el alacsonyabb mint a hid, ahogy itt irtak.
> akkor a minimum lenne, hogy legyen hozza kiteve ujabb korlatozo/veszelyt
> jelzo tabla.
> >>>>
> >>>> vajk
> >>>>
> >>>>
> >>>> ________________________________
> >>>>       From: Arpad<kando777 at gmail.com>
> >>>> To: elektro at tesla.hu
> >>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:52
> >>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
> >>>>
> >>>> Minek lépcsősre? Nem értem mi a problémátok vele.
> >>>> A sofőr hibázott, akkor ne már a technikát okoljuk.
> >>>> Mondom, aki a híd előtt átfért, annak a híd után is át kell férnie.
> És nem
> >>>> kötelező erre menni, pont ezért van mellette a Gyömrői út, hogy ki
> tudja
> >>>> kerülni. Ha meg valaki olyan hülye, hát meg is érdemli...
> >>>>
> >>>> Á
> >>>>
> >>>>
> >>>> 2012. július 16. 9:49 vajk fekete írta,<halaloszto at yahoo.co.uk>:
> >>>>
> >>>>> azert volt a hid utan, mert olyan keskeny az ut, hogy nem lehetett
> olyan
> >>>>> cuccot csinalni, ami csak az ut egyik oldalan van. Persze lehetett
> volna
> >>>>> lepcsosre csinalni, csak senkinek nem jutott eszebe.
> >>>>>
> >>>>> vajk
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> ________________________________
> >>>>>        From: Ferenc Kiss<ferenc.kiss at firewall.hu>
> >>>>> To: elektro at tesla.hu
> >>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:44
> >>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
> >>>>>
> >>>>> Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>>> Szerintem meg azt, aki belehajt.
> >>>>>> Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti
> >>>>> beférjen,
> >>>>> az
> >>>>>> ami.
> >>>>>> Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki
> lehet
> >>>>>> hajtani a Shell kútnál.
> >>>>>> Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem a
> híd
> >>>>>> tervezőjét.
> >>>>>>
> >>>>>> Árpi
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta,<ferenc.kiss at firewall.hu>:
> >>>>>>
> >>>>>>> Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az aluljáró
> és a
> >>>>>>> vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene
> börtönbe
> >>>>>>> csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította
> vissza a
> >>>>>> párját.
> >>>>>>>> -----Original Message-----
> >>>>>>>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu]
> On
> >>>>>>> Behalf Of
> >>>>>>>> Acs Gabor
> >>>>>>>> Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
> >>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
> >>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
> >>>>>>>> irányból a bejárat)?
> >>>>>>>> Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár attól ő
> >>>>>>>> még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
> >>>>>>>> jelzett a
> >>>>>>> kapu.
> >>>>>>>> Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja
> menet
> >>>>>>> közben a
> >>>>>>>> futóművét.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen
> sraffozással,
> >>>>>>>> vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont van,
> >>>>>>>> ahol nem,
> >>>>>>> ezért
> >>>>>>>> nem is számítasz rá.
> >>>>>>>> Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
> >>>>>>>> feloldó
> >>>>>>> táblája
> >>>>>>>> (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
> >>>>>>>> volna
> >>>>>>> tartania
> >>>>>>>> a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel
> >>>>>>>> lehet
> >>>>>>> hajtani
> >>>>>>>> a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után
> lenne,
> >>>>>>> megúszta
> >>>>>>>> volna a büntetést.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Gábor
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
> >>>>>>>>> na ez alapjan ujra elolvasva:
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a tablat.
> >>>>>>>> leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro alatt.
> >>>>>>> atfert,
> >>>>>>>> megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van az
> >>>>>>> akadalyon.
> >>>>>>>> es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos,
> >>>>>>>> hanem
> >>>>>>> fix.
> >>>>>>>> megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak mivel
> >>>>>>>> nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas
> >>>>>>>> kaput
> >>>>>>> csinalni.
> >>>>>>>>> a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott
> >>>>>>>>> hatra,
> >>>>>>> es a
> >>>>>>>> teto leesett.
> >>>>>>>>> vajk
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> ________________________________
> >>>>>>>>>         From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.hu>
> >>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
> >>>>>>>>> Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
> >>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak allithato
> >>>>>>>>>> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
> >>>>>>>>>> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin
> >>>>> mult.
> >>>>>>>>> Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>
> http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof
> >>>>>>>>> or-
> >>>>>>>> bunteteset/114593/
> >>>>>>>>> Ed
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
> >>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>>                 elektro[-flame|-etc]
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>>                 elektro[-flame|-etc]
> >>>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>>                elektro[-flame|-etc]
> >>>> -----------------------------------------
> >>>>                elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>>              elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>>              elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >> -----------------------------------------
> >>             elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list