[elektro] eloerzet
Kovács József
kj at faldeko.hu
Mon Jul 16 11:09:34 CEST 2012
Az nem számít... az imént idéztem miért.
A tábla az adott pontnál kell legyen.
Egyébként, a nem pontra, hanem szakaszra érvényes
tábla esetén is a tábla ismétlés nélküli távolság is
csak max 1000 méter lehet, ha hosszú a szakasz.
Igaz csak lakteren kívűlre van szabály.
De, kevés olyan lakter van/lehet ahol
1000 méteren át sincs egyetlen kereszteződés sem.
-----
13.4. A nagyobb hosszban fennálló megfordulási tilalom,
a sebességkorlátozás, a legkisebb követési távolság
és előzési tilalom jelzőtábláit
...
b) 1000 méternél hosszabb tilalom esetén,
lakott területen kívül legalább 1000 méterenként
meg kell ismételni.
E közúti jelzőtáblák hatályát a megfelelő jelzőtáblával
fel kell oldani, ha a korlátozás szükségessége
nem útkereszteződésben (útcsatlakozásban) szűnik meg.
-----
KJ
2012.07.16. 10:44 keltezéssel, Acs Gabor írta:
> De ha volt jelölve fél órával azelőtt?
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.07.16. 10:43 keltezéssel, Kovács József írta:
>> Pontosan!
>> A szabványos űrszelvényben semmi nem lehet jelölés nélkül!
>>
>> Ha, mégis van, akkor az út kezelője a hülye...
>> és így perelhető is miatta kár esetén.
>>
>>
>> KJ
>>
>> 2012.07.16. 10:32 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>> de, de lehet alacsonyan sem fert volna at alatta.
>>>
>>> meg mindez szerintem tok mindegy. van az ut felett egy akadaly, ami alacsonyabban van mint a szabvany ut urszelveny. akkor azt az akadalyt tablaval jelezni kell es kesz. meg az is lehet, hogy szepen messzirol latta, de mivel jelolve nem volt, feltetelezte hogy kelloen magasan van, mint minden mas jeloletlen tabla, csohid, tavvezetek es hasonlo.
>>>
>>> vajk
>>>
>>>
>>> ________________________________
>>> From: Acs Gabor<levlista at e8e.eu>
>>> To: elektro at tesla.hu
>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 10:29
>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>
>>> Nem arról volt szó, hogy magasabbra állította a buszt, miután átment a
>>> híd (aluljáró?) alatt?
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2012.07.16. 10:00 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>> a korlatozo kapu 20cm-el alacsonyabb mint a hid, ahogy itt irtak. akkor a minimum lenne, hogy legyen hozza kiteve ujabb korlatozo/veszelyt jelzo tabla.
>>>>
>>>> vajk
>>>>
>>>>
>>>> ________________________________
>>>> From: Arpad<kando777 at gmail.com>
>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:52
>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>
>>>> Minek lépcsősre? Nem értem mi a problémátok vele.
>>>> A sofőr hibázott, akkor ne már a technikát okoljuk.
>>>> Mondom, aki a híd előtt átfért, annak a híd után is át kell férnie. És nem
>>>> kötelező erre menni, pont ezért van mellette a Gyömrői út, hogy ki tudja
>>>> kerülni. Ha meg valaki olyan hülye, hát meg is érdemli...
>>>>
>>>> Á
>>>>
>>>>
>>>> 2012. július 16. 9:49 vajk fekete írta,<halaloszto at yahoo.co.uk>:
>>>>
>>>>> azert volt a hid utan, mert olyan keskeny az ut, hogy nem lehetett olyan
>>>>> cuccot csinalni, ami csak az ut egyik oldalan van. Persze lehetett volna
>>>>> lepcsosre csinalni, csak senkinek nem jutott eszebe.
>>>>>
>>>>> vajk
>>>>>
>>>>>
>>>>> ________________________________
>>>>> From: Ferenc Kiss<ferenc.kiss at firewall.hu>
>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:44
>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>
>>>>> Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.
>>>>>
>>>>>
>>>>>> Szerintem meg azt, aki belehajt.
>>>>>> Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti
>>>>> beférjen,
>>>>> az
>>>>>> ami.
>>>>>> Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki lehet
>>>>>> hajtani a Shell kútnál.
>>>>>> Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem a híd
>>>>>> tervezőjét.
>>>>>>
>>>>>> Árpi
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta,<ferenc.kiss at firewall.hu>:
>>>>>>
>>>>>>> Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az aluljáró és a
>>>>>>> vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene börtönbe
>>>>>>> csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította vissza a
>>>>>> párját.
>>>>>>>> -----Original Message-----
>>>>>>>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
>>>>>>> Behalf Of
>>>>>>>> Acs Gabor
>>>>>>>> Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
>>>>>>>> irányból a bejárat)?
>>>>>>>> Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár attól ő
>>>>>>>> még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
>>>>>>>> jelzett a
>>>>>>> kapu.
>>>>>>>> Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja menet
>>>>>>> közben a
>>>>>>>> futóművét.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen sraffozással,
>>>>>>>> vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont van,
>>>>>>>> ahol nem,
>>>>>>> ezért
>>>>>>>> nem is számítasz rá.
>>>>>>>> Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
>>>>>>>> feloldó
>>>>>>> táblája
>>>>>>>> (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
>>>>>>>> volna
>>>>>>> tartania
>>>>>>>> a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel
>>>>>>>> lehet
>>>>>>> hajtani
>>>>>>>> a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után lenne,
>>>>>>> megúszta
>>>>>>>> volna a büntetést.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>>>>> na ez alapjan ujra elolvasva:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a tablat.
>>>>>>>> leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro alatt.
>>>>>>> atfert,
>>>>>>>> megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van az
>>>>>>> akadalyon.
>>>>>>>> es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos,
>>>>>>>> hanem
>>>>>>> fix.
>>>>>>>> megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak mivel
>>>>>>>> nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas
>>>>>>>> kaput
>>>>>>> csinalni.
>>>>>>>>> a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott
>>>>>>>>> hatra,
>>>>>>> es a
>>>>>>>> teto leesett.
>>>>>>>>> vajk
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> ________________________________
>>>>>>>>> From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.hu>
>>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>>> Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak allithato
>>>>>>>>>> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
>>>>>>>>>> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin
>>>>> mult.
>>>>>>>>> Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof
>>>>>>>>> or-
>>>>>>>> bunteteset/114593/
>>>>>>>>> Ed
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list