[elektro] [elektro-etc] Összefoglaló... > elektomos auto

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Jan 18 14:28:44 CET 2012


http://www.alibaba.com/product-gs/51605621/SKYTEAM_125CC_4_stroke_gorilla_motorcycle.html
ilyesmi . a facebook oldalamon fent van a joszag kepe .
hogy pontosan hany kobcenti , az ismeretlen adat - mert bar 50-eskent
vettem , jarmukisero stb van hozza - de ket brutalis fojtogyurut
talaltam a karburator mogott , az eltavollitassuk utan jelentosen nott
a teljesitmeny es ha valtaskor meg harmadikban is felall egykerekre -
valoszinuleg valami nem igaz azzal a kobcentivel - az attetelt
jelentosen meg kell nyujtanom ahhoz hogy nyitott karbival vezetheto
legyen - igy viszont a vegsebessege nagyon ugy tunik hogy a
muszerfalon maximum skalazott 70 fole fog kerulni .
raadasul tudtommal az otvenesek nem oninditosak - ez meg igen (de
berugoja is van - ami nekem fontos szempont volt).
szoval passz .
az ara valahol 400 es 3600 euro kozott van , aszerint hogy hol ,kitol
veszed meg . en sajnos nem tudtam megvenni a kinaitol , mert eladta
elottem az egesz standot egy europai kereskedonek - igy attol kellett
visszavasarolnom a gepet - az 500 euros eredeti arhoz kepest szaz
euros felarral .
sok haverom agyal rajta hogy osszeallunk egy behozatunk ot-tiz darabot
egy ladaban :) talalkozunk a moped rally-n ?
a pontos tipus ZHENHUA ZH-SR50A
gyonyoruen , lagyan , szinte neman jar a blokkja .

bye
dexter



2012/1/18 Lajos Rancz <lajos.rancz at gmail.com>:
> Vao, linket tudsz dobni? Mennyibe került?
>
> Üdv
>
> 2012/1/17 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>
>> Tomegtermek es olcso.
>> Most vettem egy kinai mocit , aminek kb 1.1-1.2 liter a fogyasztasa
>> 100km-re . Egy ennel jobb , oninditos , negyutemu ,125-os blokk , abban a
>> minosegben amiben a hondanak es yamahanak beszallitjak 136 dollar. Nem
>> keves tudas es minosegi anyag van benne . Meg kene kerdezni egy honda
>> kereskedot hogy az uj start-stop rendszeru fcx-talan nevu robogojukhoz mibe
>> faj egy uj blokk .
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2012.01.16. 15:53, "Balázs Bámer" <bamerbalazs at gmail.com> ezt írta:
>>
>> > Szervusz Levente!
>> >
>> > > Már megint félreérthetően fogalmaztam?
>> > Igen.
>> >
>> > > Dexter arról ír, hogy ha a gépjárműakku tömegtermék lesz, akkor olcsó
>> > lesz.
>> > >
>> > > Én meg azt mondom, hogy nem lesz olcsó.
>> >
>> > Mi az, hogy olcsó? Ma egy gépjárműmotor megfizethető a tömegeknek. Ha
>> > úgy tetszik, olcsó ahhoz képest, amit száz éve töredéke darabszámban,
>> > sokkal rosszabb minőségben, sokkal nagyobb energia- és
>> > élőmunka-ráfordítással tudtak csinálni. Persze, nem egyhavi fizetés
>> > nálunk, van benne azért anyag, tudás.
>> > Ha sok lítium van, az akksi is lehet olcsó, csak gyártási volumentől
>> > függ. Nagyobb méretben is igaz: célgépen gyártva az M6 anyacsavar 1 Ft
>> > a felhasználónál, automata esztergán 10 Ft, kézzel egyedi gyártásban
>> > 1000 Ft. Az akksigyártásba valószínűleg sokkal több tőkét bele kell
>> > tolni, pár gyár beruházását is ki kell fizettetni a tehetősekkel a
>> > kezdeti lefölöző árakkal, utána a mainál olcsóbb lesz. (persze ha van
>> > nyersanyag)
>> >
>> > Az is lehet, hogy érdemes lenne mindenféle humbuk ipar által
>> > felemésztett erőforrást ilyen célokra (kitermelés, gyártás gyorsabb
>> > felfuttatása, hatékonyabb újrafeldolgozás stb) igénybe venni, ha
>> > szűkülnek a lehetőségek. Pl. palackozott üdítőgyártás, cigi, pia,
>> > évente cserélt kütyük, szemét filmek előállítása stb. Nem lebecsülendő
>> > azért ez, csak az 1998-as Titanic c. film bekerülési költsége nagyobb
>> > volt, mint újra fölépíteni a hajót eredeti minőségben.
>> >
>> > Másik kérdés, hogy mi a fenének ennyi autó, akár elektromos, akár
>> > fosszilis hajtóanyagú. Nagyon úgy vesszük, hogy ez természetes és jár
>> > nekünk, pedig nagyon nem. Lassan kezdjük megtapasztalni, mennyire nem.
>> >
>> > szia: Balázs
>> >
>> > -----------------------------------------
>> >          elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list