[elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Jan 11 09:22:26 CET 2012


igen . regen meg lehetett csinalni - ma egy olyan komplex rendszer
ahol nem tudsz belenyulni es javitani .
ha felmerul az igeny , a kovetkezore megcsinaljak - illetve nem , mert
most az europai autogyarak ott tartanak ahol az amerikaiak es az
angolok az osszeomlasuk elott : ok jobban tudjak hogy mi kell a
felhasznalonak mint az sajat maga es a marketing tervezhetoseget ,
design-t eloterbe helyezik a minoseggel szemben .

bye
dexter


2012/1/10 SZIGETI Szabolcs <szigi at ik.bme.hu>:
> No, ez egyébként egy érdekes kérdés. Sok kocsinak elolvastam a kezelési
> könyvét, és nekem is az jött le, hogy nagyon kevés a testreszabási
> lehetőség, eleve, hát még a csak user általi még kevesebb. Pedig amiket lent
> felsoroltál nagyon logikusak és ezer félét lehetne még kapásból kitalálni.
> Nekem pl. régi heppem, hogy miért nem lehet légkondin olyat állítani, hogy 5
> fokkal legyen hidegebb, mint kint. Miért csak azt, hogy x fok legyen. Sokkal
> komfortosabb lenne. stb.
>
> Szabolcs
>
>
> ----- Eredeti üzenet -----
> From: charles hoss
> Sent: Tuesday, January 10, 2012 10:28 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro]mikrokontrolleres operációs rendszerek
>
> vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2012. január 10. 22:06):
>> egy 7-8millios autot hadd ne kelljen mar megjavitani
>>
>> vajk
>
> hat , ennyiert sem tudja kitalalni a gyarto hogy en mit szeretek .
> pl legyen allandoan bekapcsolva a vilagitas , legyen-e alapbol
> bekapcsolva a radio , tiz fok alatt ulesfutes automatikusan stb .
> a tobbi ergonomiai elszurast nem siman kivasalhatnak - de nem tudjak .
> a scudo II-on gondolom januar vegere meg tudjak csinalni vegre hogy
> mukodjon a fenyvalto , vilagitaskapcsolo ... de lehet hogy nem .
>
> bye
> dexter
>
>>
>>
>> ________________________________
>>  From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>> To: elektro at tesla.hu
>> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 21:40
>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>>
>> nekem nem lenne kifogasom ezek ellen ha utolag javithatoak lennenek .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2012. január 10. 21:22):
>>> Te vagy az emberem!!!
>>>
>>> Mondd mar el, de komolyan, hogy hogyan gondoltak ezt a hatso ablaktorlot
>>> ergonomiailag? Mert ugye egy kapcsolo, aminek mechanikailag van
>>> bekapcsolt meg kikapcsolt allasa. De ha leveszem a gyujtast, akkor
>>> kikapcsolja megis a torlot. Igy ha esoben rohangaszok a varosban, minden
>>> beuleskor ujra be kell kapcsoljam. De ugye elotte ki kell kapcsoljam,
>>> mert bar nem torol, a kapcsolo a bekapcsolt allasban van.
>>>
>>> En vagyok a maximalista az user interfaceekkel kapcsolatban, vagy tenyleg
>>> ennyire atgondolatlan az egesz?
>>>
>>> 10 ev ford utan nagyon inkonzisztens, szeteso, logikatlan nekem az egesz.
>>> nem untatlak, de van meg egy jopar ilyen siramom.
>>>
>>> vajk
>>>
>>>
>>> ________________________________
>>>  From: SZIGETI Szabolcs <szigi at ik.bme.hu>
>>> To: elektro at tesla.hu
>>> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 16:04
>>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs  rendszerek
>>>
>>> Hali!
>>>
>>> Én csak 10 éve nyomok francia kocsikat, de Vajknak igaza van. A hátsó
>>> ablaktörlő lehet olyan rövid időre bekapcsolni, hogy nem csinál semmit De
>>> ez
>>> tényleg egy gyors fordítás ki-be a kapcsolón csak. Nekem is feltűnt, de
>>> mondjuk nem zavaró számomra, nyugis gyerek vagyok :-)
>>>
>>> Szabolcs
>>>
>>>
>>> ----- Eredeti üzenet -----
>>> From: Karoly Kovacs
>>> Sent: Tuesday, January 10, 2012 2:27 PM
>>> To: elektro at tesla.hu
>>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>>>
>>> Nekem kb. 18 eve csak francia autoim vannak, Peugeot-ok es Citroen-ek
>>> (ami elektronyos szempontbol ugyanaz), es meg egyiknel sem volt bajom a
>>> hatso ablaktorlovel.
>>> Lehet, hogy a tieddel van a baj. Ugy ertem, hogy nem azert, mert
>>> "francia", ahogy Potyo oly epesen altalanosott, hanem mert az az egy
>>> peldany hibas (kapcsolo vagy akarmi mas azon az aramkoron, esetleg rossz
>>> kontakt - ki tudja?).
>>>
>>> Karoly
>>>
>>>
>>>> a pozsoban ha csak egyet akarok torolni a hatso ablaktorlovel, akkor egy
>>>> tekerovel kell be-ki kapcsolni. treniroznom kell magamat hogy be-var-ki,
>>>> mert ha a szokott tempomban morzezok rajta egyet, akkor nem tortenik
>>>> semmi.
>>>>
>>>> vajk
>>>>
>>>>
>>>> ________________________________
>>>>   From: Hofferek Attila<hofi at soka.co.hu>
>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 13:38
>>>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs  rendszerek
>>>>
>>>> 2012.01.10. 13:29 keltezéssel, Andras Huszti írta:
>>>>> Tehat a prioritaskezeles mint featuret lenyegeben eddig nem
>>>>> tudtam igenybe venni. Sot, az a tapasztalatom van, hogy ahol ezzel
>>>>> kezdenek el probalkozni az alatalaban zatonyra fut, mert kiderul, hogy
>>>>> nincsenek csodak ha egyiket eheztetik a masik javara, akkor az
>>>>> eheztettel lesznek bajok. Elobb vagy utobb egy buffer megtelik es kesz.
>>>>
>>>> Nekem kivaloan bevalt az a strategia, hogy az UI alacsonyabb prioritasu
>>>> a tobbinel. A felhasznalo ugyis nyomja vagy fel masodpercig a gombot,
>>>> az meg, hogy par millisecundummal kesobb jelenik meg a gombnyomas
>>>> eredmenye, nem valtoztatja a felhasznaloi elmenyt.
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>          elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list