[elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
SZIGETI Szabolcs
szigi at ik.bme.hu
Tue Jan 10 22:59:52 CET 2012
No, ez egyébként egy érdekes kérdés. Sok kocsinak elolvastam a kezelési
könyvét, és nekem is az jött le, hogy nagyon kevés a testreszabási
lehetőség, eleve, hát még a csak user általi még kevesebb. Pedig amiket lent
felsoroltál nagyon logikusak és ezer félét lehetne még kapásból kitalálni.
Nekem pl. régi heppem, hogy miért nem lehet légkondin olyat állítani, hogy 5
fokkal legyen hidegebb, mint kint. Miért csak azt, hogy x fok legyen. Sokkal
komfortosabb lenne. stb.
Szabolcs
----- Eredeti üzenet -----
From: charles hoss
Sent: Tuesday, January 10, 2012 10:28 PM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro]mikrokontrolleres operációs rendszerek
vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2012. január 10. 22:06):
> egy 7-8millios autot hadd ne kelljen mar megjavitani
>
> vajk
hat , ennyiert sem tudja kitalalni a gyarto hogy en mit szeretek .
pl legyen allandoan bekapcsolva a vilagitas , legyen-e alapbol
bekapcsolva a radio , tiz fok alatt ulesfutes automatikusan stb .
a tobbi ergonomiai elszurast nem siman kivasalhatnak - de nem tudjak .
a scudo II-on gondolom januar vegere meg tudjak csinalni vegre hogy
mukodjon a fenyvalto , vilagitaskapcsolo ... de lehet hogy nem .
bye
dexter
>
>
> ________________________________
> From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 21:40
> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>
> nekem nem lenne kifogasom ezek ellen ha utolag javithatoak lennenek .
>
> bye
> dexter
>
>
> vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2012. január 10. 21:22):
>> Te vagy az emberem!!!
>>
>> Mondd mar el, de komolyan, hogy hogyan gondoltak ezt a hatso ablaktorlot
>> ergonomiailag? Mert ugye egy kapcsolo, aminek mechanikailag van
>> bekapcsolt meg kikapcsolt allasa. De ha leveszem a gyujtast, akkor
>> kikapcsolja megis a torlot. Igy ha esoben rohangaszok a varosban, minden
>> beuleskor ujra be kell kapcsoljam. De ugye elotte ki kell kapcsoljam,
>> mert bar nem torol, a kapcsolo a bekapcsolt allasban van.
>>
>> En vagyok a maximalista az user interfaceekkel kapcsolatban, vagy tenyleg
>> ennyire atgondolatlan az egesz?
>>
>> 10 ev ford utan nagyon inkonzisztens, szeteso, logikatlan nekem az egesz.
>> nem untatlak, de van meg egy jopar ilyen siramom.
>>
>> vajk
>>
>>
>> ________________________________
>> From: SZIGETI Szabolcs <szigi at ik.bme.hu>
>> To: elektro at tesla.hu
>> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 16:04
>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>>
>> Hali!
>>
>> Én csak 10 éve nyomok francia kocsikat, de Vajknak igaza van. A hátsó
>> ablaktörlő lehet olyan rövid időre bekapcsolni, hogy nem csinál semmit De
>> ez
>> tényleg egy gyors fordítás ki-be a kapcsolón csak. Nekem is feltűnt, de
>> mondjuk nem zavaró számomra, nyugis gyerek vagyok :-)
>>
>> Szabolcs
>>
>>
>> ----- Eredeti üzenet -----
>> From: Karoly Kovacs
>> Sent: Tuesday, January 10, 2012 2:27 PM
>> To: elektro at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>>
>> Nekem kb. 18 eve csak francia autoim vannak, Peugeot-ok es Citroen-ek
>> (ami elektronyos szempontbol ugyanaz), es meg egyiknel sem volt bajom a
>> hatso ablaktorlovel.
>> Lehet, hogy a tieddel van a baj. Ugy ertem, hogy nem azert, mert
>> "francia", ahogy Potyo oly epesen altalanosott, hanem mert az az egy
>> peldany hibas (kapcsolo vagy akarmi mas azon az aramkoron, esetleg rossz
>> kontakt - ki tudja?).
>>
>> Karoly
>>
>>
>>> a pozsoban ha csak egyet akarok torolni a hatso ablaktorlovel, akkor egy
>>> tekerovel kell be-ki kapcsolni. treniroznom kell magamat hogy be-var-ki,
>>> mert ha a szokott tempomban morzezok rajta egyet, akkor nem tortenik
>>> semmi.
>>>
>>> vajk
>>>
>>>
>>> ________________________________
>>> From: Hofferek Attila<hofi at soka.co.hu>
>>> To: elektro at tesla.hu
>>> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 13:38
>>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>>>
>>> 2012.01.10. 13:29 keltezéssel, Andras Huszti írta:
>>>> Tehat a prioritaskezeles mint featuret lenyegeben eddig nem
>>>> tudtam igenybe venni. Sot, az a tapasztalatom van, hogy ahol ezzel
>>>> kezdenek el probalkozni az alatalaban zatonyra fut, mert kiderul, hogy
>>>> nincsenek csodak ha egyiket eheztetik a masik javara, akkor az
>>>> eheztettel lesznek bajok. Elobb vagy utobb egy buffer megtelik es kesz.
>>>
>>> Nekem kivaloan bevalt az a strategia, hogy az UI alacsonyabb prioritasu
>>> a tobbinel. A felhasznalo ugyis nyomja vagy fel masodpercig a gombot,
>>> az meg, hogy par millisecundummal kesobb jelenik meg a gombnyomas
>>> eredmenye, nem valtoztatja a felhasznaloi elmenyt.
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list