[elektro] HHO
"L. Pásztor"
seasoft at invitel.hu
Tue Feb 28 14:13:40 CET 2012
Az előbbit véletlenül elküldtem, pedig folytatni akartam ...
Nos itt van előttem Bob Boyce 101 lemezes elektrolizáló készüléke leírása.
Azt írja 340W beadásával 80-100 liter/perc gázt ad.
Annak idején ennél a pontnál tetem le a cikket, ami itt a kezemben,
kaptam valakitól kinyomtatva.
Azt írja impulzusokkal bont, kapcsrajz is van hozzá, komplett kísérleti
leírásokkal.
Meg van még nálam vagy 5 kiló papír leírás a témában.
Kaptam, h "fejlesszek rá", de fejlesszen erre az akinek 2 anyja van ...
---------
Most rákerestem, itt van:
http://www.free-energy.hu/pajert/index.htm?FoAblak=../pajert61/BBbev.html
Részemről komolytalannak tartom ...
------------------------
L. Pásztor
------------------------
L. Pásztor írta:
> Benéztem bocs.
> Én a vízbefecskendezést próbáltam, annak írtam le a tapasztalatait.
> Elmélet ide vagy oda - volt mérhető telj. növekmény.
>
> Vízbontást nem tom, még senki sem csinált a környezetemben.
>
> ----------------------
> L. Pásztor
> ----------------------
>
>
>
>
> Kovács József írta:
>
>> Nade, most nem a víz befecskendezésről van szó...
>>
>> Ez a cucc vizet bont árammal+porral és
>> csak +hidrogént küld be a szívócsőbe...
>>
>> KJkis kertészet
>>
>>
>> 2012.02.28. 11:01 keltezéssel, "L. Pásztor" írta:
>>
>>
>>> Működik. De nem pont úgy ahogy sokan gondolják... mert ez nem nitró !!!
>>> Nem igazán fogyasztás csökkentő, inkább teljesítményt növel.
>>> Valahol katalizátorként, müxik, mégpedig úgy, hogy hűti a
>>> befecskendezett keveréket, ami így összehúzódik, és több is mehet be,
>>> ezzel meg plusz levegővel növeli a teljesítményt.
>>> Aztán a robbanást (hideg) először kicsit késlelteti, utána pedig
>>> elősegíti és felgyorsítja (ez a víz katalizátor hatása), ezáltal a
>>> robbanás rövidebb idő alatt, a dugó és a hajtókar ideálisabb
>>> tartományában játszódik le.
>>> Itt keletkezik egy kis hatásfok növekedés ... és így kisebb a terhelés a
>>> dugón, hajtókaron és a csapszegen is.
>>> Meg azáltal h a befecskendezéskor kicsit hűti hengert, talán hatásfokban
>>> itt is hoz valamit, szvsz nem sokat.
>>> Tapasztalatom szerint a mérhető fogyasztáscsökkenés minimális, a
>>> hibahatáron belül van. A mérhető teljesítmény növekedés viszont ideális
>>> esetben lehet 10% is, és az jól mérhető padon.
>>>
>>> Kb. 6-8 éve volt ez sláger, de lecsengett történet, mert ez is tiltott
>>> átalakításnak számít, mint a nitro, és ugyanúgy rendszám-levétellel
>>> "jutalmazzák"
>>> Kb. annyiba kerül a vizes szett, mint egy kisebb nitró, ami meg
>>> teljesítményben 30-40%-ot simán hoz, anélkül hogy szétesne a motor.
>>> A különbség az h a nitron max 8-10 másodpercet megy befele, és csak
>>> gyorsításkor, a víz meg állandóan folyik be.
>>>
>>> A brutálisabb hatás miatt a nitro gyakorlatilag kiszorította a vizet, és
>>> gondolom a víz csak a benzin aranyár miatt került elő megint....
>>>
>>> A legjobb fogyasztás csökkentő az óvatos jobb láb :)
>>>
>>> -----------------------
>>> L. Pásztor
>>> -----------------------
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Xorn írta:
>>>
>>>
>>>> Várd ki, mire mennek vele a TotalCarosok. Ők is berakták egy
>>>> autójukba, most tesztelik.
>>>>
>>>> Amúgy minden ismert fizikai törvény alapján qrvára nem működhetne,
>>>> mégis többet állítják, hogy mégis.
>>>>
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>>
>>>> 2012/2/28 Lazar Zoltan<zoli at ikos.ro>:
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>> Sziasztok,
>>>>>
>>>>> Egy ismerosom szerelt autojaba egy vizbonto berendezest.Ha valami csoda
>>>>> folytan nem ismernetek,HHO jeligere rengeteg talalatot ad a gugel .
>>>>> Ismerosom nem volt meggyozo a fogyasztascsokkenes szemszogebol,igy
>>>>> gondoltam megkerdezlek titeket.
>>>>> Keszitett-e , szerelt-e valaki ilyesmit az autojaba,erdemes-e
>>>>> foglalkozni vele ?
>>>>> Az aldozat egy Skoda 120-as lenne.
>>>>> Koszonom.
>>>>>
>>>>> --
>>>>> Udv:
>>>>> Zoli
>>>>>
>>>>>
>>>>> --
>>>>> This message has been scanned for viruses and
>>>>> dangerous content by MailScanner, and is
>>>>> believed to be clean.
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
>
More information about the Elektro
mailing list