[elektro] HHO
"L. Pásztor"
seasoft at invitel.hu
Tue Feb 28 14:03:01 CET 2012
Benéztem bocs.
Én a vízbefecskendezést próbáltam, annak írtam le a tapasztalatait.
Elmélet ide vagy oda - volt mérhető telj. növekmény.
Vízbontást nem tom, még senki sem csinált a környezetemben.
----------------------
L. Pásztor
----------------------
Kovács József írta:
> Nade, most nem a víz befecskendezésről van szó...
>
> Ez a cucc vizet bont árammal+porral és
> csak +hidrogént küld be a szívócsőbe...
>
> KJkis kertészet
>
>
> 2012.02.28. 11:01 keltezéssel, "L. Pásztor" írta:
>
>> Működik. De nem pont úgy ahogy sokan gondolják... mert ez nem nitró !!!
>> Nem igazán fogyasztás csökkentő, inkább teljesítményt növel.
>> Valahol katalizátorként, müxik, mégpedig úgy, hogy hűti a
>> befecskendezett keveréket, ami így összehúzódik, és több is mehet be,
>> ezzel meg plusz levegővel növeli a teljesítményt.
>> Aztán a robbanást (hideg) először kicsit késlelteti, utána pedig
>> elősegíti és felgyorsítja (ez a víz katalizátor hatása), ezáltal a
>> robbanás rövidebb idő alatt, a dugó és a hajtókar ideálisabb
>> tartományában játszódik le.
>> Itt keletkezik egy kis hatásfok növekedés ... és így kisebb a terhelés a
>> dugón, hajtókaron és a csapszegen is.
>> Meg azáltal h a befecskendezéskor kicsit hűti hengert, talán hatásfokban
>> itt is hoz valamit, szvsz nem sokat.
>> Tapasztalatom szerint a mérhető fogyasztáscsökkenés minimális, a
>> hibahatáron belül van. A mérhető teljesítmény növekedés viszont ideális
>> esetben lehet 10% is, és az jól mérhető padon.
>>
>> Kb. 6-8 éve volt ez sláger, de lecsengett történet, mert ez is tiltott
>> átalakításnak számít, mint a nitro, és ugyanúgy rendszám-levétellel
>> "jutalmazzák"
>> Kb. annyiba kerül a vizes szett, mint egy kisebb nitró, ami meg
>> teljesítményben 30-40%-ot simán hoz, anélkül hogy szétesne a motor.
>> A különbség az h a nitron max 8-10 másodpercet megy befele, és csak
>> gyorsításkor, a víz meg állandóan folyik be.
>>
>> A brutálisabb hatás miatt a nitro gyakorlatilag kiszorította a vizet, és
>> gondolom a víz csak a benzin aranyár miatt került elő megint....
>>
>> A legjobb fogyasztás csökkentő az óvatos jobb láb :)
>>
>> -----------------------
>> L. Pásztor
>> -----------------------
>>
>>
>>
>>
>>
>> Xorn írta:
>>
>>> Várd ki, mire mennek vele a TotalCarosok. Ők is berakták egy
>>> autójukba, most tesztelik.
>>>
>>> Amúgy minden ismert fizikai törvény alapján qrvára nem működhetne,
>>> mégis többet állítják, hogy mégis.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2012/2/28 Lazar Zoltan<zoli at ikos.ro>:
>>>
>>>
>>>> Sziasztok,
>>>>
>>>> Egy ismerosom szerelt autojaba egy vizbonto berendezest.Ha valami csoda
>>>> folytan nem ismernetek,HHO jeligere rengeteg talalatot ad a gugel .
>>>> Ismerosom nem volt meggyozo a fogyasztascsokkenes szemszogebol,igy
>>>> gondoltam megkerdezlek titeket.
>>>> Keszitett-e , szerelt-e valaki ilyesmit az autojaba,erdemes-e
>>>> foglalkozni vele ?
>>>> Az aldozat egy Skoda 120-as lenne.
>>>> Koszonom.
>>>>
>>>> --
>>>> Udv:
>>>> Zoli
>>>>
>>>>
>>>> --
>>>> This message has been scanned for viruses and
>>>> dangerous content by MailScanner, and is
>>>> believed to be clean.
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
>
More information about the Elektro
mailing list