[elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Fri Aug 31 06:57:34 CEST 2012
> úgyhogy egy hőmérős "pálinkafőzővel"
Azert vigyazni azzal a leparlassal! :)))
Karoly
-------- Original Message --------
> A szénlánc elágazó, egy vagy több oldallánccal,
> kizárólag egyes kötéssel. CnH2n+2
> Benzin. C4...C12.
> Kerozin. C12...C16
> Gázolaj. C16...C25
> Kenőolajok. C20...C35.
>
> ha a magyar benyában a C12-es van dúsabban, és
> a horvát benyában pl. a C8, akkor "formailag" mindkettő "benzin"
> ugyan, de a járgányod perrsze, hogy meg fogja érezni
>
> a C4 már 40celsiuson
> a C20 meg 200celsiuson válik le
> úgyhogy egy hőmérős "pálinkafőzővel"
> egy próbalepárlást kell csak csinálni
> a magyar és a horvát benyával
>
> és a szénláncarányok 1 - 1 liter benzinnel tisztázhatók
> akár házilag is
>
> Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta, 2012.08.31.:
>> Igen, a multkor en is irtam - igaz, az csak egy ut (szubjektiv) "merese"
>> volt -, hogy a haverom osoreg, "rom" Ritmoja szarnyakat kapott tole,
>> amikor sok evvelk ezelott egyutt voltunk veluk Isztrian. Akkor nem is
>> ertettuk a dolgot, de azota mar sok forrasbol megerositettek, hogy a
>> horvat benya jobb.
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> Melózni jártunk pár éve elég sokat az isztriára.
>>> A méréshez is megvolt a kilométermennyiség.
>>> A lenti benyával jobban megy az autó és kevesebbet fogyaszt.
>>> Nem legenda.
>>> Azért fura a dolog hogy az itthoni benyával lustább az autó, és
>>> érezhetően szarabbul megy.
>>> Én már nem csodálkozom semmin.
>>>
>>> SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com> írta (2012. augusztus 30.
>>> 21:49):
>>>> Ez akkor lenne korrekt mérés, ha forditva is megnéznéd. Horvát benyával
>>>> le,
>>>> magyarral vissza. Egyébként csak legendagyártás.
>>>>
>>>> Szabolcs
>>>>
>>>> 2012.08.30. 20:47, "hermesz zoltan" <hezoli at gmail.com> ezt írta:
>>>>>
>>>>> Többedszer bizonyított tény hogy a horvát benya sokkal jobb.
>>>>> A tengerpartig lefele 7.8 vissza 6.2.
>>>>> A magyar benya szar.
>>>>> Ez több éves tapasztalat, több benyás autóval tesztelve.
>>>>>
>>>>> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2012. augusztus 30. 19:58):
>>>>>> varosi legenda szerint a mol mar 34% bional jar . tovabba beletesznek
>>>>>> akarmit amit elkoboztak .
>>>>>>
>>>>>> bye
>>>>>> dexter
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Fekete Róbert <frobi at harden.hu> írta (2012. augusztus 30. 8:30):
>>>>>>> hát sok olyan dolgot amitől a motorok csoda hogy mennek
>>>>>>> lassan ott tartunk ha otthon pároljuk motorolajból jobban járunk :)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2012-08-30 08:20 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>>>>> Hétfő este egy cimbi motorját szerelgettük. Azután elindult vele
>>>>>>>> haza,
>>>>>>>> de az egyik benzincső meglazult és kifolyt egy jó adag benzin a kapu
>>>>>>>> előtt a betonra. A benzinről én anno azt tanultam, hogy elég gyorsan
>>>>>>>> párolog, és szinte percek alatt nyomtalanul eltűnik egy ilyen
>>>>>>>> helyzetben. Még ma reggel is ott van a tócsa helye, sötéten, feketén
>>>>>>>> a
>>>>>>>> szürke aszfalton, pedig volt közben két igazán elég meleg délután
>>>>>>>> azóta. Mi a jó istennyilát tesznek ezekbe az üzemanyagokba
>>>>>>>> manapság?!?!
>>>>>>>>
>>>>>>>> Best regards,
>>>>>>>> Andy
>>>>>>>>
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> --
>>>>> VÉDD ISMERŐSEID E-MAIL CÍMÉT!
>>>>>
>>>>> Amennyiben továbbküldesz egy emailt,
>>>>> előtte töröld ki a levélben szereplő többi címet,
>>>>> hogy ne keringjenek az interneten a spamküldők örömére.
>>>>>
>>>>> Köszönet érte!
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list