[elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)
Cser Tamas
maguspr53 at gmail.com
Fri Aug 31 06:44:37 CEST 2012
A szénlánc elágazó, egy vagy több oldallánccal,
kizárólag egyes kötéssel. CnH2n+2
Benzin. C4...C12.
Kerozin. C12...C16
Gázolaj. C16...C25
Kenőolajok. C20...C35.
ha a magyar benyában a C12-es van dúsabban, és
a horvát benyában pl. a C8, akkor "formailag" mindkettő "benzin"
ugyan, de a járgányod perrsze, hogy meg fogja érezni
a C4 már 40celsiuson
a C20 meg 200celsiuson válik le
úgyhogy egy hőmérős "pálinkafőzővel"
egy próbalepárlást kell csak csinálni
a magyar és a horvát benyával
és a szénláncarányok 1 - 1 liter benzinnel tisztázhatók
akár házilag is
Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta, 2012.08.31.:
> Igen, a multkor en is irtam - igaz, az csak egy ut (szubjektiv) "merese"
> volt -, hogy a haverom osoreg, "rom" Ritmoja szarnyakat kapott tole,
> amikor sok evvelk ezelott egyutt voltunk veluk Isztrian. Akkor nem is
> ertettuk a dolgot, de azota mar sok forrasbol megerositettek, hogy a
> horvat benya jobb.
>
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
>> Melózni jártunk pár éve elég sokat az isztriára.
>> A méréshez is megvolt a kilométermennyiség.
>> A lenti benyával jobban megy az autó és kevesebbet fogyaszt.
>> Nem legenda.
>> Azért fura a dolog hogy az itthoni benyával lustább az autó, és
>> érezhetően szarabbul megy.
>> Én már nem csodálkozom semmin.
>>
>> SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com> írta (2012. augusztus 30.
>> 21:49):
>>> Ez akkor lenne korrekt mérés, ha forditva is megnéznéd. Horvát benyával
>>> le,
>>> magyarral vissza. Egyébként csak legendagyártás.
>>>
>>> Szabolcs
>>>
>>> 2012.08.30. 20:47, "hermesz zoltan" <hezoli at gmail.com> ezt írta:
>>>>
>>>> Többedszer bizonyított tény hogy a horvát benya sokkal jobb.
>>>> A tengerpartig lefele 7.8 vissza 6.2.
>>>> A magyar benya szar.
>>>> Ez több éves tapasztalat, több benyás autóval tesztelve.
>>>>
>>>> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2012. augusztus 30. 19:58):
>>>>> varosi legenda szerint a mol mar 34% bional jar . tovabba beletesznek
>>>>> akarmit amit elkoboztak .
>>>>>
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>> Fekete Róbert <frobi at harden.hu> írta (2012. augusztus 30. 8:30):
>>>>>> hát sok olyan dolgot amitől a motorok csoda hogy mennek
>>>>>> lassan ott tartunk ha otthon pároljuk motorolajból jobban járunk :)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2012-08-30 08:20 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>>>> Hétfő este egy cimbi motorját szerelgettük. Azután elindult vele
>>>>>>> haza,
>>>>>>> de az egyik benzincső meglazult és kifolyt egy jó adag benzin a kapu
>>>>>>> előtt a betonra. A benzinről én anno azt tanultam, hogy elég gyorsan
>>>>>>> párolog, és szinte percek alatt nyomtalanul eltűnik egy ilyen
>>>>>>> helyzetben. Még ma reggel is ott van a tócsa helye, sötéten, feketén
>>>>>>> a
>>>>>>> szürke aszfalton, pedig volt közben két igazán elég meleg délután
>>>>>>> azóta. Mi a jó istennyilát tesznek ezekbe az üzemanyagokba
>>>>>>> manapság?!?!
>>>>>>>
>>>>>>> Best regards,
>>>>>>> Andy
>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> --
>>>> VÉDD ISMERŐSEID E-MAIL CÍMÉT!
>>>>
>>>> Amennyiben továbbküldesz egy emailt,
>>>> előtte töröld ki a levélben szereplő többi címet,
>>>> hogy ne keringjenek az interneten a spamküldők örömére.
>>>>
>>>> Köszönet érte!
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list