[elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)

Xorn toth.endre at gmail.com
Mon Aug 27 10:42:25 CEST 2012


Az viszont nagyon is, hogy rendszerint nyugatról fúj a szél. Hazafelé
rendszeresen csinálok 6 literes, néha picivel még jobb fogyasztást is,
pedig péntek délután nagyobb a forgalom, többször kell lassítani,
gyorsítani. Ma reggel kifelé jövet fél 6 körül, alig forgalomban
sikerült 6,8-at csinálnom. Azt nem kell mondjam, milyen huzat volt ma
reggel...?

Best regards,
Andy

2012/8/27 "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>:
> Az mind rohadtul nem számít neki.
> Úgy 180 körül az ellenállás kb. 95%-a légellenállás ...
>
> Konkrétum amit haverok mértek fékpadon:  WRX STI  osztrák benyával padon
> 340LE,  shell 100-assal meg 295LE.
> A feeling sem kisebb a különbség ...
>
>
> ----------------------
> L.  Pásztor
> ----------------------
>
>
>
>
> Kovács József írta:
>> Szeged 78 méter Budapest 130 méter
>> Ami odafelé lejtőn fel és hazafelé lejtőn le üzemmód.
>> Az M1 szintén asszimetrikus a "hegyeken" átkelésnél.
>> Hisz pest-győr írányba megmászni meredekebb, mint a győr-pest irányban.
>>
>> A szokásos ÉNY-i szél is asszimetrikus hatású...
>> A szeged-győr irányba fékez, győr-szeged irányba tol.
>>
>> Szóval én műszaki okot is látok-sejtek.
>>
>> ----
>>
>> Ettől függetlenül az adalékolás eltérését
>> a civic komputere is észreveszi a hazai benzinek között is.
>>
>> Másként húz MOL-lal, ÖMV-vel, ESSO-val, SHEL-lel.
>> Legjobban az ESSO-t szereti, gondolom azzal tud a
>> legnagyobb előgyújtásig lemenni gyorsításkor, kopogás nélkül.
>> Így azzal húz legjobban.
>>
>> Szereti még így nyáron, ha 1/4...1/3 rész E85 kerül bele :-)
>>
>>
>> KJ
>>
>>
>>
>> 2012.08.27. 8:39 keltezéssel, "L. Pásztor" írta:
>>
>>> Ez most is így van ...
>>> Amit MO-on benzin helyett adnak ... nem is tudom minek lehetne nevezni.
>>> Osztrák, német, horvát benzinnel nálam érzésre úgy kb. +30LE  a különbség.
>>> A legmegbízhatóbb mérésem, ami nem szubjek: Bécsben megtankolok
>>> bármivel, Szegedre hazaérek a szokott tempóban (nem megkérdezni h mennyi
>>> !!!)
>>> Szegeden bármilyen csilivili-omv-shell-100-ast tankolok, a tempo és
>>> terheltség ugyanaz, de a Hegyeshalmi MOL kútnál már gyakorlatilag száraz
>>> a tank ... és még lenne hátra kb. 70 km ...
>>>
>>> Ismerősök kisebb gyorsulásokon és más versenyeken is minimum osztrák
>>> benzinnel mennek, nagyobb verzenyeken meg spec. hordós benzinnel.
>>>
>>> Százhalombattát már nagyon le kellene cserélni, állítólag kb. 90-nél nem
>>> tud többet párolni, a többit adalékokkal érik el.
>>> Nem vagyok vegyész, ez lehet h csak urban legend, és a MOL-nál 1szerűen
>>> csak gazemberek ...
>>>
>>> --------------------
>>> L. Pásztor
>>> --------------------
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> gyapo írta:
>>>
>>>>> Nekem volt S100-am.
>>>>> Lehetett azzal, nagypolszkit és 1500ladát is alázni :-)
>>>>> Najó, nem végsebességben, de 100-110-ig simán ...
>>>>>
>>>>>
>>>> Még gimis voltam, amikor S100L-lel tepert a család a Fekete tengerre. Romániában
>>>> majdnem ugyanannyi volt a 98-as, mint a rosszabbak, tettünk bele azt, és mint az
>>>> álom, húzott, csöndes lett, és a Kárpátok réme voltunk vele. Szóval számított a
>>>> benzin is.
>>>>
>>>> Üdv.: gyapo
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>>
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list