[elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Sat Aug 25 19:28:39 CEST 2012


ehhez képest a Moszkvics403 (KOpel, azaz a leszerelt opel gyár folytatása)
"javítóbarát" volt :-)

Xorn <toth.endre at gmail.com> írta, 2012.08.25.:
> Tiszta mazli, hogy legalabb lehetoseg van ra. Mondjuk Mondeonal erdekes: a
> segedkeret mogott van a leeresztocsavar, levagott 8-as imbusz kell hozza
> kitekerni. Betoltes bal elso kerek leszedesevel, egy leter csovel es
> tolcserrel... Gyari ajanlas szerint sosem kellene.
>
> Best regards,
> Andy
> On Aug 25, 2012 5:40 PM, "Fuzesi Arnold" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> wrote:
>
>> Autoknal is irnak ilyet a valtora sok helyen...  meg is van az eredmenye,
>> hullanak szepen...
>>
>> A.
>>
>> On 2012.08.25. 17:20, vajk fekete wrote:
>> > vannak olyanok, amiken nincs olajcsere lehetoseg. gyarilag. le is
>> > irjaka
>> manualban.
>> >
>> > Vajk
>> >
>> >
>> > ________________________________
>> >   From: ""L. Pásztor""<seasoft at invitel.hu>
>> > To: elektro at tesla.hu
>> > Sent: Saturday, 25 August 2012, 16:51
>> > Subject: Re: [elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)
>> >
>> > Pont ezért ...
>> >
>> > Én 10 éve vettem a zasszonynak egy Briggs motoros hiper ... fu"nyírót.
>> > Hogy pöccre induljon, és nekem ne kelljen kertészkedni, mert utálom azt
>> > ... :)
>> > Jó drága volt de megérte, igazán jó befektetés volt, eccer sem kellett
>> > piszkálnom.
>> > Most besz at rt, a zárt helyen lévo" fordulatszám reg. tolórúdja
>> > elgörbült,
>> > mert röpsúly tengelye kikopott, valszeg megszorult. Kenés rajta nulla.
>> >
>> > Megyek "szakszervízbe" alkatrészért, eladó kérdi mikori: mondom
>> > 2001-es.
>> > Kert mekkora? Mondom 900m2.
>> > Lehidalt. O" még nem-igen hallott fu"nyíróról ami gond nélkül eddig
>> > ment
>> > volna ... felejtsem el a 10 éves alkatrész utánpótlást ... esztergáljak
>> > tengelyt, perselyt, etc.
>> > Mondtam kisf...om, az ido" többe kerül, ma már marhára nem éri meg egy
>> > fu"nyírót generálozni, hacsak valakinek nem hobbija.
>> >
>> > Na o" mondta, hogy a kicsik 3 év, a nagyobbak 5 év. Programozottan.
>> > Mert leszámítva az alsó csapágyat, rengeteg helyen a gyári zsíron kívül
>> > nincs semmi kenési leheto"ség, csak ha valaki atomjaira szétborítja az
>> > egészet.
>> > Na ez is egy programozott élettartam ...
>> >
>> > ----------------------
>> > L. Pásztor
>> > ----------------------
>> >
>> >
>> > Karoly Kovacs írta:
>> >> Ma elkezdtem fuvet nyirni, ket masodperc utan nyekk, enyhe egett szag.
>> >> Hogy-az-anyad-tegyen-a-kopaszok-koze!
>> >>
>> >> Szetszedem a gepet (kb. ket eves!), s latom, hogy az egyik
>> >> motorcsatlakozo szet van egve. Meg jobban szetszedtem, kitisztitottam,
>> >> s
>> >> a leegett csatlakozo helyere felugyeskedtem egy masikat.
>> >> (Ugy "ugyeskedtem", hogy joval nagyobb, robusztusabb csatlakozo part
>> >> tettem oda. Nem allitom, hogy az en megoldasom a jobb, mindenesetre
>> >> nagyobb feluleten erintkezik.)
>> >>
>> >> Nos, akkor a subject-rol: egy 1200 Wattos motorhoz vajon miert tesznek
>> >> 2mm-es, inci-finci keses csatlakozokat? (Hely pedig van boven.) A
>> >> poros,
>> >> meleg mikrokornyezetben szerintem igy elore programozva van a
>> >> kontakthiba, majd az eges.
>> >>
>> >> Karoly
>> >>
>> >> -----------------------------------------
>> >>             elektro[-flame|-etc]
>> >>
>> >>
>> >
>> > -----------------------------------------
>> >            elektro[-flame|-etc]
>> > -----------------------------------------
>> >            elektro[-flame|-etc]
>> >
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list