[elektro] Kina, alkatresz

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Jul 31 09:32:13 CEST 2011


Azert a dizelnek alapbol is van baja... :) Egyszeruen nem szemelyautoba/varosba valo konstrukcio, nem idotallo, precizios, egy kis rossz minosegu gazolajtol akar maradandot is szenvedhet. A motorolajba fokozottan lerakodo korom miatt eselytelen hosszutavon hoznia azt a szintet amit szalonallapotaban. 
Ha elcseszodik a szabalyzas nem veszed eszre a teljesitmenyben, sot akar nohet is. /nem minosegi szabalyzas, barmilyen levego gazolaj arannyal elmegy, de az emisszio katasztrofa lesz lasd igenytelen chiptuningok/
Stb. A dizel szentartalma joval magasabb mint a benzine, igy co2 kibocsatas is meger egy miset. 
A kibocsatott szallo port nem koti meg semmi, ott lebeg a levegoben feluleten a karos anyagokkal amig el nem szivjuk. 
De ezt meg fokozni is... hanyagsaggal - csunyan buntetnek erte....

Germanok jol kitalaltak. Hasznaljak 3 evig, aztan mikor kilehelte a lelket passzoljak el keletre.  Veszik a modernebbet...persze h tisztabbak a varosaik. Nekunk ide, illetve a Fold jovoje szempontjabol (kevesebb hulladek) is jobb valasztas egy kis kobcentis konnyu kasznis benyas. Olcso karbantartani, egyszeru konstrukcio. Dizelre ami penzt ralapatolhat  az ember hogy fenntartsa a gyari allapotot az durva osszeg. Nem
is teszi senki, akkor mar rogton nem erne meg. Meg mert nincs rakenyszeritve. Kicsit olyan ez mint mastol lopni. Valtozni fog, bunetetni fogjak, csak lassabban halad mint kene. /kis kobcentis turbos benyasok mostani trendje ebbol notte ki magat/

Arnold
Sent from Iphone


On 2011.07.31., at 5:37, Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> wrote:

>> karbantartas nelkul...
> Ez a lenyeg, es nem a benya vs. dizel vita.
> 
>> (most jottem vissza bringazasbol. Rakoczi ut olyan budos most is h 
> embertelen..pedig fuj a szel, es forgalom is gyér. Minden harmadik 
> kocsibol omlik a szar...agyrem.... )
> Ez sem a dizel bune, hanem a kis magyar valosag...
> Nalunk, Becsben, csucsforgalom idejen is bringazhatsz.
> Azt nem allitom, hogy itt _egyaltalan_ nincs karos anyag kibocsatas, 
> csak annyit allitok, hogy az evenkenti(!) muszaki vizsgak igen szigoruak.
> 
> Jut eszembe! Ezt a muszaki vizsga dolgot is erosen rendbe kene tenni az 
> egesz EU-ban. Az osztrak rendorseg nagyon komoly erokkel vizsgalja 
> rendszeresen pl. a kulfoldi kamionokat es buszokat. Hihetetlen horror 
> tortenetek szoktak lenni az ujsagokban, hogy az ellenorzesek alkalmaval 
> hanybol hany nem felel meg, es hanyat mar nem is engednek tovabb a 
> rendorok. Mint pl. tavaly(?) telen az az angol kamion, aki nyari(!) 
> gumival, kegyetlen rossz muszaki allapotban, komoly 
> tomegszerencsetlenseget okozott. De a legnagyobb horror a 
> Kelet-Europabol jovo, ozonviz elotti turistabuszok. Ezek rendszeresen 
> szenvednek balesetet az Alpokban.
> 
> Karoly
> 
>> Arnold
>> Sent from Iphone
>> 
>> 
>> On 2011.07.30., at 21:30, "Benedek I."<bipi at t-online.hu>  wrote:
>> 
>> 
>>> József Valkai wrote:
>>> 
>>>> Igen es a mostani nemzedek issza a levet.
>>>> 
>>> Mire gondolsz? Ahogy a lányomat elnézem, hát semmi gond vele!:)
>>> 
>>> bi
>>> 
>>> -----------------------------------------
>>>          elektro[-flame|-etc]
>>> 
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list