[elektro] Agymotor
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Jul 26 18:24:31 CEST 2011
jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta (2011. július 26. 18:18):
> charles hoss wrote:
>> felettig (ahol mar barmilyen benzinest direktbe lehet kapcsolni) boven
>> tobb mint eleg a gyorsulas .
>
> Vagyis a motor nagyobb, mint ami kellhet, mert ha ezt a motort sebváltóval is
> ellátod, lehet, hogy 140-nel is tudna menni. :-) Nincs ebben a témában akkora
> nagy durranás, hogy a gyakorlatot ne lehessen az emlélettel követni vagy
> fordítva.
ertem . csak ez az auto annyi energiat igenyelne 140-nel amit az akkuk
ot percig ha birnanak .
>> megertem, ha tennek bele egy valtot , kuplungot , valtoolajat stb
>> akkor , egy kicsit jobban menne , mikozben otszorosere nott a
>
> Én meg ezt értem meg, tehát nem kell bele ilyesmi. Persze nem csak váltót lehet
> elképzelni, csak simán mondjuk egy 1:2 arányú egyszem váltást valami
> pofonegyszeru szerkezettel, de hogy mivel, azt ne tolem kérdezd.
igen , regebben letezett overdrive valto - de az csapagyakat tartalmaz
, fogaskereket , olajat stb .
>
> Azért, mert relatíve kicsi a fordulatszám-átfogásuk. villanymotornál ez jó marha
> nagy, pontosabban végtelen, mert nullán is van nyomatéka. Ide max
> teljesítmény-illesztési célból kell. Ahogy egy nagy fúrógépbe is tesznek, hogy
> amikor böszme átméroju a fúró, akkor meglegyen a bazi nyomaték, meg a
> motorteljesítmény is ki legyen használva.
szoval szerinted is nagyjabol szuksegtelen a valto . akkor ertem :)
> Ha még a fentiek után se érted, akkor rád hagyom. :-)
megprobalom atlatni :)
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list