[elektro] Agymotor

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Jul 26 14:23:06 CEST 2011


jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta (2011. július 26. 13:56):
> charles hoss wrote:
>> persze van az elmelet .
>
> Meg van a gyakorlat? :-) Nem üti egymást a ketto.

igen . ha ultel volna a puliban , akkor raeeztel volna hogy lampatol
ovatosan kell gazt adni hogy ne porogjenek el a kerekei es ugy 70
felettig (ahol mar barmilyen benzinest direktbe lehet kapcsolni) boven
tobb mint eleg a gyorsulas .

>> de a tesla egy fokozatu ha jol remlik .
>> a puli pedig egy 7.4kw-os motorral ugy gyorsult alapjaratrol , a
>> vegsebessegig hogy kapaszkodni kellett .
>
> Azt kellene megérteni, hogy ha így van, akkor kelloen nagy motor van beépítve,
> aminek, ha meglenne a tápja, akkor a végsebesség jóval nagyobb lenne.

megertem, ha tennek bele egy valtot , kuplungot , valtoolajat stb
akkor , egy kicsit jobban menne , mikozben otszorosere nott a
gepeszkedes igenye az autonak . a hajtaslanc vesztesege pedig
harom-negyszeresere .

> Ha meg a végsebességhez pont elég a motor, akkor kisebb sebességeknél csak
> áttétel-változtatással lehet belole kihozni a maxot.

ez egy nagyon elvi max . a chevy volt-nal sincs valto , mert a
villanymoci eleg a direkt fokozatig es ott egy kuplung az osszes
szukseglet . annak pedig eleg jo a hatasfoka .

a dizelnel kell a hat-het sebesseg - a benzinesnel nagyon eleg az ot ,
automatanal pedig eleg a harom is . a villanymotor nyomateka annyira
szeles hogy a valto komplett folosleges is - az osszes vesztesegevel
es tomegevel , thetajaval .

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list