[elektro] startakku
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Mon Aug 15 09:28:20 CEST 2011
Ja, es a 4. pont: nem kell az elemeknek szolgaltatniuk az inditashoz
szukseges osszes aramot, hisz nagyreszt az eredeti kocsi akku adja azt.
Ha jol emlekszem, annyi is eleg szokott lenni, hogy ha ez az elemes
ketyere csak a szivargyujtoba van bedugva.
Talan tenyleg hihetetlen, de a gyakorlatban mukodik. (Amint irtam,
persze csak abban az esetben, ha a kocsi akkuja meg nem total kakukk.)
Karoly
> > A sorba kötött mezei elemeknél sajnos nem nem elegendő a cellák
> > közötti kontaktus ilyen áramokhoz.
> 1. ossze is lehet forrasztani oket
> 2. kaphatok forrfules aksik is
> 3. amint irtam, elo kell keresni a regi RT evfolyamokat, ott kesz
> megoldasok voltak
>
> Karoly
>
>
>> 2011-08-15 06:56 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>> Na, most vegigolvastam a szalat, es csodalkozom, hogy senki nem irta
>>> eddig, amit en az elobb, hogy a NiCd, vagy veszhelyzetben a mezei elemek
>>> is elegendoek.
>>>
>> A sorba kötött mezei elemeknél sajnos nem nem elegendő a cellák közötti
>> kontaktus ilyen áramokhoz.
>> A nagyobb "önjáró" vitorlázó modelleket valóban NiCd akukkal huzatták
>> fel, ott nagy energia kell rövid ideig, (a viszonylag nagy becsukódó
>> légcsavarokhoz), de azokon az akkukon nagyon masszív kivezetések voltak,
>> ott bőven ömlött 50-100A, de általában kevesebb mint 1 percig.
>>
>> Az én gépem kisebb, abban 40A-es szabályzó van és évek óta bírja egy
>> LiPo akku, azok viszont párhozamosan is köthetők így elméletileg
>> korlátlan az áram. De nem mernék egy ilyen LiPo packot cipelni a
>> kocsiban állandóan, akkor inkább akadjak el...
>>
>> üdv,
>> fabi
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list