[elektro] Kina, alkatresz
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Mon Aug 1 10:20:15 CEST 2011
Hofferek Attila wrote:
> 2011.08.01. 9:58 keltezéssel, jhidvegi írta:
>> Azért, ha 80-nal mész, válthatsz a legmagasabb fokozatba is, akkor
>> már nem kéne füstölnie, nemde?
> Amikor mondjuk 80-nal orszaguton araszolunk es nyomok egy
> visszakettopadlogazt elozesi
> celzattal, felkuszik a pillanatnyi fogyasztas mero 80-90 literre is.
> Az
> a sok uzemanyag tudna
> fustot is kepezni helytelenul beallitott, vagy kopott motorban igen
> konnyen.
Szóval nem csak akkor füstöl, amikor túl alacsony fordulatszámon kap egy nagy
gázt, hanem akkor is, ha felpörgetik kényszerrel (visszaváltás), és ekkor kap
nagy gázfröccsöt? Ez érdekes, mert ekkor már, ha van az autóban, a turbo is
üzemel, nem?
Különben, ha így van, én el tudnék képzelni szabályokat, amiknek eleget kellene
tenni, ha valaki dízelt gyárt vagy üzemeltet, és ha kilóg belole, akár a
forgalomból is kiveheto lenne. Pl ha megpiszkálja a gépet, és ez rábizonyítható.
Tarthatatlan, hogy dol a füst a szekerekbol, a többiek meg nyeljék. Persze
tudom, a trabi-wartburg-barkas kombót is bírni kellett. Azért az büdösebb volt,
ha nem is volt károsabb, viszont a gyakoriságuk jóval nagyobb volt, mint a most
füstölgo dízeleké.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list