[elektro] akku kerdes
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Thu Mar 18 23:33:44 CET 2010
nyugi, ez a modern akksik leggyakoribb tonkremenetele. a focusomban is igy halt meg. semmi gyanus jel, semmi az eg vilagon, aztan egy nyaralason 4 napig nem volt beinditva. (ami azelott feher hollo volt). epphogy mukodott a kozponti zar...
aztan meg felevig jartam vele ugy gond nelkul.
vajk
________________________________
From: Charles Hoss <charles.hoss at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Thu, 18 March, 2010 18:34:16
Subject: Re: [elektro] akku kerdes
Ez tipikusan az amit meseltem itt a listan ,de senki nem nagyon hitte : a chevy ugy eszi meg az akkut orulten hosszu ido alattt hogy az inditoaram vegig megmarad - csak a kapacitas esik nullara.
Nem vilagos hogy hogyan is lehetseges ez , de teny. Talan epp az allandomagneses onindito alacsony aramfelvetele miatt.
Bye
Dexter
Sent from my 3g cerebral implant
-----Original Message-----
From: Szabó Zoltán <Szabo.Zoltan at mfb.hu>
Sent: Thursday, March 18, 2010 9:47
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] akku kerdes
Gondolkodtam én mindenen, de ilyet még nem láttam. 10 perc töltés elég volt neki, utána pöcc-röff. Egyszerűen nem értettem a dolgot. A szervizben annyit mondtak, hogy a gyári Vectra akksik ilyenek és mázlim volt, hogy így megúsztam. Állítólag egyik pillanatról a másikra halnak meg. Mondjuk a vége ilyen is lett.
Zoli
-----Original Message-----
From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of (G)feri
Sent: Thursday, March 18, 2010 9:36 AM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] akku kerdes
Szabó,
Wednesday, March 17, 2010, 9:25:36 PM, you wrote:
Szabó> Hali!
Szabó> Nem értek egyet!
Szabó> A vectrámnál előfordult egyszer, hogy reggel meg sem nyikkant az akku (a
Szabó> zöld pötty nem látszott!). Előtte vidéken voltam, 3 éves akkuról van szó. 10
Szabó> perc töltés után, mint újkorában. Utána még 3 évet bírt hiba nélkül. Nem
Szabó> gyengén indított, egyáltalán nem pörgette az önindítót (8 V volt benne).
Azon nem gondolkoztál el, hogy egy hosszú út után, hogyan lehetséges,
hogy másnap reggelre tök le van merülve az akkud és utána meg még 3
évig semmi gond? Valamivel lemerítetted. Esetleg út közben volt(ak)
rajta valami nagy fogyasztó(k), vagy ami valószínűbb, hogy hazaérkezés
után maradt valami bekapcsolva, nyitva, miután fáradtan ott hagytad. Erre utal a
8V -os akkufesz is. Terheletlen akksi 1 nap alatt csak úgy magától nem
merűl le annyira. De ezt már úgyse tudjuk meg :).
Best regards,
(G)feri mailto:elektroslista at freemail.hu
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list