[elektro] akku kerdes
Szabó Zoltán
szacsek at freemail.hu
Thu Mar 18 20:54:47 CET 2010
Szaiasztok!
Még egy érdekes dolog! A Thaliámban van egy igen viseltes akku. Most télen
sokszor volt olyan érzésem, hogyha az első fordulatra nem indul, akkor nem
megyünk sehova (szerencsére nem tette). A múlt héten nem figyeltem
tankoláskor (tudom, én vagyok a f at sz), sikerült telenyomni bioetalonnal.
(Meló után fáradtan, oda sem nézve.... nem mentegetőzöm) Másnap nem
autóztam, de eszembe jutott a tankolás. Megnéztem a számlát, akkor jöttem
rá, milyen hülye vagyok. Utánanéztem a neten a dolognak, sok baj nem lehet,
le kéne szívni az anyag felét. Nem sikerült. Indítottam, nem akart, csak
néha pöffent egyet. Kb egy percet görcsölhettem vele, míg beindult.
Forgatta, mint az állat. Most megint normális benzin van benne, megint
előjött a régi félelmem, még egy fél fordulat és nincs akksi. Az oktánszám
ennyit jelentene?
Zoli
-----Original Message-----
From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
Of potyo
Sent: Thursday, March 18, 2010 7:28 PM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] akku kerdes
2010/3/18 Moczik Gabor <pm_levlista at progzmaster.hu>:>
> Nem valoszinu hogy az inditoaram megmaradna a gyari erteken, de nincs is
> kihasznalva, igy nem tunik fel. Szerintem alapvetoen nem folyik 300-500A
> aram, legfeljebb ha nagyon hideg a motor.
>
> Meg kene mernem tipikusan mennyi, bar jobb lett volna ezt worst-case -20
> fokban megtenni.
Most mértem: Kadett, 1,3-as motor, először 80-90A között mutatott kb.
két másodpercig, aztán beállt 110-112-re. Úgy sejtem, hogy létrejött
az olajnyomás és az fogta vissza valamennyire, ezért emelkedett meg.
13 fok van a hőmérő szerint.
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list