[elektro] Nissan Almera számitógép- VW trükk, érdemes tudni
Moczik Gabor
pm_levlista at progzmaster.hu
Tue Mar 9 09:34:15 CET 2010
Jordán Gábor wrote:
> Én nemrég sikeresen lemeríettem a nagy hidegben az akksit rajtahagyott
> helyzetjelzőkkel. Éppen beröffent, hazamentem (15km) kicseréltem az
> akksit egy régi akksira amit otthon feltöltve tartok, éjjel töltés,
> reggel be a saját akksija. Ami volt visszajlező, szinte minden
Mondjuk annyiban igaza van a szerviznek, hogy ez totál felesleges volt.
A generátor tölt vagy 80-120A-rel, 15 km az kb. 20 perc, ez alatt simán
visszatölti legalább a felét.
Legutóbb rajtahagytam az utastér világítást, hát másnap reggel jól
megszívatott. Töltő se volt. Goyrsan összehánytam egy trafót meg egy
graetzet, lejött róla vagy 30A töltőáram.
Nyomattam neki összesen kb. egy percig, utána elsőre beindult az autó,
azt csá, már mentem is, mert jól késésben voltam. Utána már nem volt
gond, pedig biztos nem lett teletöltve az első úttal.
> volt, a munkafelvételes szerint "nagy gondot" is okozhattam, elektronika
> csere is lehet belőle.A szervizes már normális volt, ő mondta az
Az ilyeneket kell elküldeni a büdös picsába rögtön az okoskodás első
perceiben. Marhára szeretnek elektronikát cserélni, persze a legritkább
esetben értenek hozzá, még egy testhibát se képesek kimérni...
> ütközésig balra, majd jobbra a kormányt, majd haladni egyenesben. A
> lényeg viszont : állítólag ez a procedúra diag computer nélkül is megy.
> Ettől elaludt minden hibajelző lámpa ami még volt.
> Azt javasolták még, ne vegyem ki soha az akksit, de ha valami miatt
> feltétlen ki kell, akkor vigyázzak, hogy a kulcs ne legyen benne.
Egyébként komolyan nem értem, van már manapság 30 számítógép az autóban,
és nem telik egy nyavalyás karakteres LCD-re meg pár gombra, amivel be
lehet állítgatni, vagy közölni tudja hogy mi a kínja.
Na jó, ezeket a végfelhasználónak nem kell tudnia, de pl. az utastár
villany késleltetését se lehet állítani, vagy hogy menjen-e az
elektromos ablak Acc kulcsállásban vagy ne, stb...
More information about the Elektro
mailing list