[elektro] Nissan Almera számitógép- VW trükk, érdemes tudni

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
Tue Mar 9 08:01:46 CET 2010


Jordán Gábor írta:
> Én nemrég sikeresen lemeríettem a nagy hidegben az akksit rajtahagyott 
> helyzetjelzőkkel. Éppen beröffent, hazamentem (15km) kicseréltem az 
> akksit egy régi akksira amit otthon feltöltve tartok, éjjel töltés, 
> reggel be a saját akksija. Ami volt visszajlező, szinte minden 
> világított. Pár km után elaludt sok, ami maradt : keréknyomás, 
> szervokormány, esp. Felhívtam a szervízt, aki nem értette miért vettem 
> ki az akksit (jobbnak láttam a lakásban tölteni mint -10 Cfokban), 
> elmagyaráztam neki, mire ők azt mondták : újra kell tanítani a szervót, 
> a keréknyomás vackot, mindent ami világít. (Persze ez a második lépcső 
> volt, a munkafelvételes szerint "nagy gondot" is okozhattam, elektronika 
> csere is lehet belőle.A szervizes már normális volt, ő mondta az 
> újratanítást). Mondtam ne máá, csak kivettem az akksit, azt hittem max a 
> rádió tilt le.
> Be kellett vigyem a szervízbe, mindenfélét csináltak vele a rádugott 
> ámítógéppel, de a lényeg az volt, hogy a kormány elfordítás szenzort 
> kellett tényleg újra tanítani, semmi mást. Annak viszont kellett a jele 
> a fentiekhez. Az a procedúra, hogy 20km/h alatt haladva kitekerni 
> ütközésig balra, majd jobbra a kormányt, majd haladni egyenesben. A 
> lényeg viszont : állítólag ez a procedúra diag computer nélkül is megy. 
> Ettől elaludt minden hibajelző lámpa ami még volt.
> Azt javasolták még, ne vegyem ki soha az akksit, de ha valami miatt 
> feltétlen ki kell, akkor vigyázzak, hogy a kulcs ne legyen benne.

Na ilyen autót nem akarok soha. :-) Én eddig csak nőknek udvaroltam, és 
ez már erre a pártíz évre így is marad.



More information about the Elektro mailing list