[elektro] Nissan Almera számitógép- VW trükk, érdemes tudni
Hofferek Attila
hofi at soka.co.hu
Tue Mar 9 08:01:46 CET 2010
Jordán Gábor írta:
> Én nemrég sikeresen lemeríettem a nagy hidegben az akksit rajtahagyott
> helyzetjelzőkkel. Éppen beröffent, hazamentem (15km) kicseréltem az
> akksit egy régi akksira amit otthon feltöltve tartok, éjjel töltés,
> reggel be a saját akksija. Ami volt visszajlező, szinte minden
> világított. Pár km után elaludt sok, ami maradt : keréknyomás,
> szervokormány, esp. Felhívtam a szervízt, aki nem értette miért vettem
> ki az akksit (jobbnak láttam a lakásban tölteni mint -10 Cfokban),
> elmagyaráztam neki, mire ők azt mondták : újra kell tanítani a szervót,
> a keréknyomás vackot, mindent ami világít. (Persze ez a második lépcső
> volt, a munkafelvételes szerint "nagy gondot" is okozhattam, elektronika
> csere is lehet belőle.A szervizes már normális volt, ő mondta az
> újratanítást). Mondtam ne máá, csak kivettem az akksit, azt hittem max a
> rádió tilt le.
> Be kellett vigyem a szervízbe, mindenfélét csináltak vele a rádugott
> ámítógéppel, de a lényeg az volt, hogy a kormány elfordítás szenzort
> kellett tényleg újra tanítani, semmi mást. Annak viszont kellett a jele
> a fentiekhez. Az a procedúra, hogy 20km/h alatt haladva kitekerni
> ütközésig balra, majd jobbra a kormányt, majd haladni egyenesben. A
> lényeg viszont : állítólag ez a procedúra diag computer nélkül is megy.
> Ettől elaludt minden hibajelző lámpa ami még volt.
> Azt javasolták még, ne vegyem ki soha az akksit, de ha valami miatt
> feltétlen ki kell, akkor vigyázzak, hogy a kulcs ne legyen benne.
Na ilyen autót nem akarok soha. :-) Én eddig csak nőknek udvaroltam, és
ez már erre a pártíz évre így is marad.
More information about the Elektro
mailing list