[elektro] VW golf
Charles Hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Jan 7 20:17:44 CET 2010
Info írta:
>>>>>>> Adott egy VW golf, amiben szép mutatós fordulatszámmérő is van a
>>>>>>> műszerfalban. Namost, ez a szépség gondolt egyet és ha egyszer
>>>>>>> elindultak az autóval mutat, aztán ha leállnak és még melegen újra el
>>>>>>> akarnak indulni elkezd remegni. Biztos szégyenlős, mert nem mutat
>>>>>>> semmit,tehát 0-n áll és remeg. A km/h mutatója szintén nullán
>>>>>>> ilyenkor, biztos sztrájkol.
>>>>>>> Találkozott valaki ilyennel? Mi lehet a hiba ?
>>>>>>>
>
>
>>>>>> ha mindketto rossz , akkor en taphibara gyanakodnek .
>>>>>> talan a foldre , mert a gyujtasimpulzuson at kapja a tapt most , ezert
>>>>>> remeg .
>>>>>>
>
>
>>>>> Kicsit lejjeb írtam: dízel :)
>>>>> De én is testkontaktra gyanaxom. Csak nemtom merre...
>>>>>
>
>
>>>> akar a km ora is taplalhatna remegesig ha egysegnyi ido alatt annyi
>>>> metert tenne meg az auto ahany fordulatot megy most a motor - kozben
>>>> pedig allna a blokk :)
>>>>
>
>
>>> Álló autónál és álló motornál is remeg.
>>> Beteszed a kulcsot, onnantól remeg...
>>>
>
>
>> jah , igy mar mas .
>> akkor a muszerfalban levo tap tunik problemasnak .
>> ha allo motornal remeg , akkor nagyon fejreallt - milyen tap van benne ?
>>
>
> :) Valami BD241, szóval nem nyert...
> A tápokon nincs remegés, azt mértem.
> Csak kommunikációból jöhet.
> Össz vagy 20 vékony madzag megy a műszerfalba egy csatin. Szal ott
> semmi nagy áram vagy ilyesmi. A kérdés még mindig az, melyik proci
> szivat? a motorvezérlőé vagy a műszerfalé...
en ez utobbira szavaznek .
az elso milyen jelekkel tudna ezt elerni ?
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list