[elektro] VW golf
Info
info at kiralyelektronika.hu
Thu Jan 7 19:55:43 CET 2010
>>>>>> Adott egy VW golf, amiben szép mutatós fordulatszámmérő is van a
>>>>>> műszerfalban. Namost, ez a szépség gondolt egyet és ha egyszer
>>>>>> elindultak az autóval mutat, aztán ha leállnak és még melegen újra el
>>>>>> akarnak indulni elkezd remegni. Biztos szégyenlős, mert nem mutat
>>>>>> semmit,tehát 0-n áll és remeg. A km/h mutatója szintén nullán
>>>>>> ilyenkor, biztos sztrájkol.
>>>>>> Találkozott valaki ilyennel? Mi lehet a hiba ?
>>>>> ha mindketto rossz , akkor en taphibara gyanakodnek .
>>>>> talan a foldre , mert a gyujtasimpulzuson at kapja a tapt most , ezert
>>>>> remeg .
>>>> Kicsit lejjeb írtam: dízel :)
>>>> De én is testkontaktra gyanaxom. Csak nemtom merre...
>>> akar a km ora is taplalhatna remegesig ha egysegnyi ido alatt annyi
>>> metert tenne meg az auto ahany fordulatot megy most a motor - kozben
>>> pedig allna a blokk :)
>> Álló autónál és álló motornál is remeg.
>> Beteszed a kulcsot, onnantól remeg...
> jah , igy mar mas .
> akkor a muszerfalban levo tap tunik problemasnak .
> ha allo motornal remeg , akkor nagyon fejreallt - milyen tap van benne ?
:) Valami BD241, szóval nem nyert...
A tápokon nincs remegés, azt mértem.
Csak kommunikációból jöhet.
Össz vagy 20 vékony madzag megy a műszerfalba egy csatin. Szal ott
semmi nagy áram vagy ilyesmi. A kérdés még mindig az, melyik proci
szivat? a motorvezérlőé vagy a műszerfalé...
More information about the Elektro
mailing list