[elektro] Pok ecu, (Almera indításgátló + benzinszivattyú)

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Feb 25 19:50:03 CET 2010


ismersz valakit aki ezt a VEMS-et mar beepitette es tud rola infot adni ?
az ara nem kulonosebben veszes - ha a fogyasztashoz kepest nezem .
ha be tudnam epiteni a meglevo szenzorokhoz es illeszteni , akkor lenne
racio benne megfelelo tamogatassal .

bye
dexter


2010. február 25. 19:41 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:

>
>
> 2010/2/25 Moczik Gabor <pm_levlista at progzmaster.hu>
>
> charles hoss wrote:
>> >> Marmint a karakterisztikak helye erdekel?
>> >>
>> > az adattablak kalibralasa es irhatosaga
>>
>> Hat en nem kerestem, valahol minden megvan, esetleg kiserleti alapon,
>> bar ez marhara nem tunik egyszerunek. :-)
>>
>> >> Elegge regi darab, nem hiszem hogy konnyen fellelheto lenne az info,
>> >> miert pont ezt a vezerlot akarod?
>> >
>> > most a szokasosnal tobbet szivtam a karbival - valami ismeretlen ,
>> nehezen
>> > felderitheto hiba miatt tulfolyik , pedig latszolag mindent piszokul
>> > atneztem , rendbetettem , tobbszor csereltem .
>> > azon toprengtem hogy mar regota szivok vele es ennyi munkabol mar
>> > megvehettem volna egy *squirt-et .
>>
>> VEMS. Mondjuk elso ranezesre draga, de ha egy ismeretlen ECU-t kellene
>> illeszteni, az se biztos hogy olcsobb lenne...
>> Mondjuk ezzel is kell barkacsolni, de legalabb az ismert, mit hova kell
>> irni.
>>
>> > az uno korai injektora azert lenne erdekes , mert talan elfogadhato
>> meretu
>> > az adattabla es nincs benne eltulzott kornyezetvedelem , csak mukodes
>> > (motorfekben nem fecskendez be , nem trukkozik feleslegesen) ,
>> hatekonysag .
>> >
>> > az uno egy eleg takarekos , mozgekony auto volt - talan konnyebben
>> tudnam
>>
>> Mozgekony, persze, 800 kilohoz a 75 loero nem rossz. :-)
>> Takarekossagrol csak a gazpedal finom kezelesevel lehet beszelni,
>> szorakozassal hamar el lehetett fogyasztani egy fel tank benzint.
>>
>> Csak azert volna nehez ezt a pokhoz illeszteni, mert csak TPS, IAT, CLT
>> van, rohadtul kene tudni modellezni a teljes szivokort ahhoz hogy
>> gazpedalallasbol kiszamitsd hogy mennyi levegot szivott be.
>> Persze be lehetne rakni egy legtomegmerot a karburator ele, amivel fel
>> lehetne venni az adatokat kulonfele uzemallapotokban a mukodo auton.
>>
>
>
> vagy feltenni es uzemeltetni - aztan aprankent a lambda korrekciot
> beirogatni egy nvram-ba amit az ecu epromnak lat .
>
> bye
> dexter
>
>


More information about the Elektro mailing list