[elektro] T-Home internet

Ferenc Kiss ferenc.kiss at firewall.hu
Thu Dec 9 01:22:27 CET 2010


Hát nálam most vagy 2 hónapja jó a t-gagyi. Előtte nagyon sokszor volt
használhatatlan. Talán még műszakiként valahol meg is értem.

Ami viszont kritikán aluli az a telefonos ügyfélszolgálat. Többször volt,
hogy 40 percig zenélte a szintén gagyi szignáljukat ezerszer. Persze én
közben fizettem a telefon díjat, mert ha nem t-s a telefon akkor fizetős.

Volt olyan hiba bejelentésem decemberben amire márciusban hívtak fel. Mivel
alulméretezték a hálózatot a felmenő ág időnként este 8 és 10 között annyira
terhelt volt, hogy egy rohadt ping nem ment át. Ez az állapot majdnem egy
évig tartott.

Persze küldték az SMS-t, hogy megjavították, meg hívogattak, hogy most
nézzem meg. Aztán esténként 40 perces várakozások után legtöbbször mondta
szerencsétlen ügyfélszolgálatos, hogy igen ez tényleg szar.

Amikor pedig a napközbeni net is elhalt, nem tudott az ügyfélszolgálatos
hibát rögzíteni, mert nyitott hibajegyem volt hónapokon át. Jó kis
rendszerük van. :)

Javítás. Itt volt egyszer egy pofa, lecserélt 1 F csatlakozót. Persze szart
sem ért el vele. Aztán a helpdeskesek rendszeresen kapcsolgattatni akarták a
modemet, a routert meg mindent. Ez egy idő után elmúlt, gondolom odaírták a
nevemhez, hogy az ügyfél nem hülye, hanem hálózatos szakember, a hiba a
t-nél van.

Nem volt ez a cég ennyire gagyi amikor még Matávnak hívták.

Az RTK meg van még Győrben?

Feri   




> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
Of
> Ferenc Toth
> Sent: Saturday, December 04, 2010 10:01 AM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] T-Home internet
> 
> Sziasztok
> Én is csatlakozok az előttem szólókhoz,hogy szerencse kérdése ,mert nálunk
> (szeged) 5 éve van tré-home és összesen ha 10 óra leállás volt összesen.
> Viszont nagyon berágtam rájuk ,ugyanis ha a hűségidő után nem mész be
rögtön
> akkor felugrik a szolgáltatás ára.Gondolom ezt tudta mindenki rajtam
kívül.
> Az ügyfélszólgálatos néni azt mondta,hogy ők küldtek egy figyelmeztető
> levelet,de én az összes hírlevelet kivátgom tehát könnyen lehet,hogy ez
lett
> a sorsa.
> most 2 évig 10ezret fizettünk ,novemberbe bementünk és 2szer akkora
internet
> ért +tv 5500at fizetünk.("gyökerek"-fordult meg a fejemben-)
> Egyébként itt helyben 3 netszolgáltató is van ,az egyik mindenfajta
> hűségnyilatkozat nélkül ugyanenyiért szólgáltat (netsurf).Én úgy gondolom
> pesten is kellene alternatívának lennie .
> üdv f
> 
> 
> 
> ----- Original Message -----
> From: "hg12345" <hg12345 at freemail.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Saturday, December 04, 2010 9:04 AM
> Subject: Re: [elektro] T-Home internet
> 
> 
> Hi,
> A T-GAGYI szolgáltatónál minden szerencse kérdése.
> Ha müködik akkor jól müködik, ha nem akkor várhatsz a szerencsédre hogy
> valaki olyanhoz kerüljön a javítás aki ért is hozzá.
> 
> Nálunk nyáron 2 hónapig igen darabos volt a NET, 1-2 óra müködés 3 nap nem
> müködés, ezt úgy 8-10x ismételték meg. Valami nagy gubanc volt mert a
teljes
> Bp III. kerület akadozott. (persze amikor kérdeztem az vevő elhártító
> szolgálatot, mindig egyedi hibát mondtak, ahelyett hogy felvennének olyan
> rendszergazdákat akik értenek is valami)
> 
> Az ügyfél elhárító szolgálatuk nagyon kedves, de tudatlan. Valahol Sopron
> környékén vannak, és a legfontosabb, hogy bebizonyitsák hogy a hiba a
kedves
> megrendelőnél van. Mivel a modem az övéké, igy az első kérdésük a routerre
> vonatkozik és probálják elhítetni a vevővel, hogy a router majd mögötte a
> switch a hibás. A mosolygos hangú helpdesk mondtam, hogy kapcsoljon egy
> szervizest, van nálam bármely müszer ami nekik is van nem kell kijönni és
> mérést elvégzem, segítek csak már legyen NET. Semmi nem hatotta meg Öket.
> 
> Ha sikerül felvetetni a hibát, akkor biztos hogy három napon belül készre
> jelentik még akkor is ha nem müködik, hogy még véletlenűl se kelljen
> fizetni!
> 
> Amúgy ha olyan szerencsés vagy, hogy egy kábelen jön több szolgáltatás pl.
> internet, TV és telefon, egy előfizetés módosítása esetén valószínüleg
> szolgáltatást véletlenszerűen ki be kapcsolgatnak, ha szerencsés vagy 1
> hetes telefonálással helyre tudod tenni a dolgokat. Arra az egy
> kábelvégzödésre ami kiágazik 3 szervezet is küldhet vezérlő jelet, az
> eredményt nem szeretném kommentálni.
> 
> Egyébbként ahol vevő elhárító szolgálat müködik, "helpdesk" ott sok
> eredményre ne számítsál.
> 
> 
> vargai <vargai at freemail.c3.hu> írta:
> >Hello fabi,>
> >
> Friday, December 3, 2010, 11:31:43 PM, Érkezett:>
> >
> Kábeles net telepítése alkalmával a hálózatellenőrzéstől kezdve>
> "mindent" végigjátszottunk. Már az n-edik (új) modem cserélve és>
> mégsem jó. A modem dugasztápjának a cseréje volt a gyógyszer... :-)>
> >
> -- >
> >
>  Udv:VI                        >
> >
> ----------------------------------------->
>           elektro[-flame|-etc]>
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
> 
> 
> __________ Information from ESET Smart Security, version of virus
signature
> database 5672 (20101203) __________
> 
> The message was checked by ESET Smart Security.
> 
> http://www.eset.com
> 
> 
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]




More information about the Elektro mailing list