[elektro] generator->motor

Xorn toth.endre at gmail.com
Fri Apr 30 07:48:28 CEST 2010


Kit erdekel, ha az osszkoltseg meg igy is alacsonyabb?

Best regards,
Andy

2010/4/30 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
> ha lenne egy kis elektromos autod, amivel az utazasaid 95%-at megoldanad, akkor a masik autod kilometerre vetitett fajlagos koltsege az egekbe szokne....
> vajk
>
>
>
>
>
> ________________________________
> From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Fri, 30 April, 2010 1:08:37
> Subject: Re: [elektro] generator->motor
>
> ezt hivjak az amcsik mack attack-nek :)
> a puli 6.4kW-al elkepesztoen gyorsult .
> nem kell varosra tobb .
> nezd meg a raser hummerjet - az emberek 75%-a meg az usaban sem autozik napi
> 40 merfoldnel tobbet .
> nalunk ennek kb a fele a realis .
> a szallitott szemelyek szama negy ?
> kinel ? mikor ?
> ha negy embert kellhet szallitanom , akkor eleve olyan autoba ulok - se a
> jeep-be , de meg a pokba sem fer be kettonel tobb .
> ha lenne egy elektromos autom ami ket szemelyt tudna 30 km-t vinni osszesen
> egy nap , akkor a jelenlegi autoim az ido 95%-aban be sem indulnanak .
> konkretan hetente ketszer indulnanak be (valamelyik) es a tav felet joforman
> ingyen tennem meg . ezzel lemenne a heti fogyasztasom ugy 2.5 literre szazon
> . ezert van a puli , de meg nem tudtam akkupakkot szerezni hozza jo aron
>
> bye
> dexter
>
>
> 2010. április 29. 18:16 elight írta, <elight at ele.hu>:
>
>> Ha nem csak gokartozni akarsz ,
>> akkor bizony kell nagyobb tömegű akksi,
>> no meg a nagyobb távolág megtételéhez, méég , méég akksi ...
>> 4 személy is több mint az egy.
>>
>> Az össztömeg tehát autónál már lényegesen nagyobb,
>> meg a megtett ut is hosszabb, és ráadásul nem mindig sík terep.
>> Ezek szerint  az a max 3 - 7 kW gokarthoz elég, másra már kevés lehet.
>> Ha nagyobb a motor az is nehezebb.
>>
>> Egyébként lapos , körcikk szerű állandómágneseket is
>> alkalmaznak ezekben az autókhoz készült kisérleti villanymotorokban.
>> A tekercselésük szerint ált.  spec,  kommutátor nélküli
>> egyenáramú motorok, axiális vagy radiális irányú
>> forgórész mágnesezéssel. Tehát az állórészen vannak a tekercsek.
>> Kisérleti szériában már létezik ötfázisú kommutátor nélküli
>> inverteres motorrendszer is.
>>
>> Üdv   István
>>
>>
>>
>>
>> 2010.04.29. 17:54:47 dátumon AwoL <awol at tvn.hu> írta:
>>
>> > Oks, akkor a németek hogy csinálják :D
>> > Erre viszont nincs viccem :D
>> > Egyébként ez azért kicsit nagyobb motor, akárhogy is nézem.
>> > Innentől viszont nem értem hogy mindenhol batár nagy motorokat
>> > ajánlanak az elektromos autókhoz. Ha itt vannak ezek a tühtig
>> > motorok. Lehet hogy az áruk több.
>> >
>> > Amiről nincs fogalmam az az hogy vajon egy permanens mágneses
>> > motor meddig bírná egy ilyen autó lelkében?
>> >
>> > On 2010.04.29, at 16:27, May Károly wrote:
>> >
>> >> Nem is ez a vicc hanem hogy 70mm a motor szélessége!!!
>> >> A picsába csinálják a japók ezt.
>> >>>>>>
>> >> pl.: A német Perm PMG
>> >>
>> >> http://www.electricmotorsport.com/store/ems_ev_parts_motors_pmg132.php
>> >>
>> >> MK.
>> >>
>> >> -----------------------------------------
>> >>          elektro[-flame|-etc]
>> >
>> >
>> >
>> > Üdv: AwoL
>> >
>> >
>> > -----------------------------------------
>> >           elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>>
>> --
>> Az Opera forradalmian új levelezőjét használva: http://www.opera.com/mail/
>>
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>
>
>
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list