[elektro] generator->motor
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Fri Apr 30 07:30:17 CEST 2010
ha lenne egy kis elektromos autod, amivel az utazasaid 95%-at megoldanad, akkor a masik autod kilometerre vetitett fajlagos koltsege az egekbe szokne....
vajk
________________________________
From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Fri, 30 April, 2010 1:08:37
Subject: Re: [elektro] generator->motor
ezt hivjak az amcsik mack attack-nek :)
a puli 6.4kW-al elkepesztoen gyorsult .
nem kell varosra tobb .
nezd meg a raser hummerjet - az emberek 75%-a meg az usaban sem autozik napi
40 merfoldnel tobbet .
nalunk ennek kb a fele a realis .
a szallitott szemelyek szama negy ?
kinel ? mikor ?
ha negy embert kellhet szallitanom , akkor eleve olyan autoba ulok - se a
jeep-be , de meg a pokba sem fer be kettonel tobb .
ha lenne egy elektromos autom ami ket szemelyt tudna 30 km-t vinni osszesen
egy nap , akkor a jelenlegi autoim az ido 95%-aban be sem indulnanak .
konkretan hetente ketszer indulnanak be (valamelyik) es a tav felet joforman
ingyen tennem meg . ezzel lemenne a heti fogyasztasom ugy 2.5 literre szazon
. ezert van a puli , de meg nem tudtam akkupakkot szerezni hozza jo aron
bye
dexter
2010. április 29. 18:16 elight írta, <elight at ele.hu>:
> Ha nem csak gokartozni akarsz ,
> akkor bizony kell nagyobb tömegű akksi,
> no meg a nagyobb távolág megtételéhez, méég , méég akksi ...
> 4 személy is több mint az egy.
>
> Az össztömeg tehát autónál már lényegesen nagyobb,
> meg a megtett ut is hosszabb, és ráadásul nem mindig sík terep.
> Ezek szerint az a max 3 - 7 kW gokarthoz elég, másra már kevés lehet.
> Ha nagyobb a motor az is nehezebb.
>
> Egyébként lapos , körcikk szerű állandómágneseket is
> alkalmaznak ezekben az autókhoz készült kisérleti villanymotorokban.
> A tekercselésük szerint ált. spec, kommutátor nélküli
> egyenáramú motorok, axiális vagy radiális irányú
> forgórész mágnesezéssel. Tehát az állórészen vannak a tekercsek.
> Kisérleti szériában már létezik ötfázisú kommutátor nélküli
> inverteres motorrendszer is.
>
> Üdv István
>
>
>
>
> 2010.04.29. 17:54:47 dátumon AwoL <awol at tvn.hu> írta:
>
> > Oks, akkor a németek hogy csinálják :D
> > Erre viszont nincs viccem :D
> > Egyébként ez azért kicsit nagyobb motor, akárhogy is nézem.
> > Innentől viszont nem értem hogy mindenhol batár nagy motorokat
> > ajánlanak az elektromos autókhoz. Ha itt vannak ezek a tühtig
> > motorok. Lehet hogy az áruk több.
> >
> > Amiről nincs fogalmam az az hogy vajon egy permanens mágneses
> > motor meddig bírná egy ilyen autó lelkében?
> >
> > On 2010.04.29, at 16:27, May Károly wrote:
> >
> >> Nem is ez a vicc hanem hogy 70mm a motor szélessége!!!
> >> A picsába csinálják a japók ezt.
> >>>>>>
> >> pl.: A német Perm PMG
> >>
> >> http://www.electricmotorsport.com/store/ems_ev_parts_motors_pmg132.php
> >>
> >> MK.
> >>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >
> >
> >
> > Üdv: AwoL
> >
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
>
>
> --
> Az Opera forradalmian új levelezőjét használva: http://www.opera.com/mail/
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list