[elektro] generator->motor
AwoL
awol at tvn.hu
Thu Apr 29 13:36:59 CEST 2010
Bocsánat, én azt gondoltam hogy hengeres a motor :D
Ha pontos akarok lenni akkor szélesség... de a henger szélessége az nem az átmérője?
De ha még kukucoskodok akkor is ha téglatest a motor, akkor is csak minden oldalán
70mm és akkor se szeretem mert pici és disznó :D
Hogy Én mihez :D hát a sikolyokhoz :D
On 2010.04.29, at 13:33, Xorn wrote:
> Nem atmero, vastagsag! :-)
>
> Amugy 70 mm, mint 3,14csanyi... Hat nem tudom, mihez vagy te szoktatva... :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2010/4/29 AwoL <awol at tvn.hu>:
>> jójó, értem én...
>> de a 70mm akkor is zavar :D
>> ekkora picsányi motorból hogy hoz ki ekkora kraftot?
>>
>> On 2010.04.29, at 13:26, charles hoss wrote:
>>
>>> elektromos husz paci az benzines teljesitmenyben beszelve kb hatvan - hetven
>>> loeronek erzodik .
>>> ezzel gyakorlatilag ki lehetne dobni a valtot es csak hatodikban hasznalni a
>>> blokkot orszaguti cirkalashoz .
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>> 2010/4/29 AwoL <awol at tvn.hu>
>>>
>>>> Most néztem a honda oldalán hogy a generátor-motor ami a hibridekben
>>>> van 20 lovas. Permanenes mágneses motor.
>>>>
>>>> http://automobiles.honda.com/civic-hybrid/specifications.aspx
>>>>
>>>> Ni-MH akksi 150V 5.5Ah.
>>>>
>>>> Nem is ez a vicc hanem hogy 70mm a motor szélessége!!!
>>>> A picsába csinálják a japók ezt.
>>>>
>>>> Mint a viccben:
>>>> Kicsi japó, egyik a másiknak:
>>>> - Na mi van a kezemben
>>>> - Hifi torony
>>>> - Oké, oké, de hány darab?
>>>>
>>>> On 2010.04.29, at 13:13, charles hoss wrote:
>>>>
>>>>> ha jol remlik tobb gyartonak is van ehhez megfelelo platformja , olcson
>>>>> kaphatoan - de neked kell egy kicsit barkacsolni vele .
>>>>> lenyegeben azokra a kisautokra gondolok amikben elektromos
>>>> osszkerekhajtas
>>>>> van .
>>>>> nissan tuti gyar ilyet , talan a suzukinak is van ilyen megoldasa - de
>>>>> pontosan nem remlik es most valamiert nem is dobja fel a google ahogy
>>>> szokta
>>>>> .
>>>>> mindenestre ott semmi akadalya nem lenne annak hogy megtartsd az autot ,
>>>>> leallitsd a blokkot , elektromos szervokormannyal es igy tovabb .
>>>>> jo alapanyag lenne .
>>>>>
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2010/4/29 AwoL <awol at tvn.hu>
>>>>>
>>>>>> A Honda:
>>>>>>
>>>>>> http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/
>>>>>>
>>>>>> Láttam videót is de lehet hogy az oldalon is fent van.
>>>>>> Döbbenet. Meg az olajlobbi... nem hinném hogy ha
>>>>>> nem üzemanyag cellás lenne, csak sima akksis (nem ólom :D)
>>>>>> akkor ne vinnék mint a zukkert.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On 2010.04.29, at 11:49, elight wrote:
>>>>>>
>>>>>>> Nemrég olvastam egy elektromos autóról,
>>>>>>> a kerekek hajtását kb 60 kW -os motorral oldják meg.
>>>>>>> Tehát az az 1kW-os generátor tényleg nem sok plusszot
>>>>>>> rughat a labdába.
>>>>>>> A benzinesnél se.
>>>>>>>
>>>>>>> Üdv István
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2010.04.29. 11:39:22 dátumon <trebi at algoritmic.hu> írta:
>>>>>>>
>>>>>>>> A vízpumpa 2-300 watt. Ennyivel lett fürgébb a kocsid, kábé annyi a
>>>>>>>> különbség, mint kikapcsolt, meg bekapcsolt hátsóablak-futéssel.
>>>>>>>> (Szerintem
>>>>>>>> inkább az lehetett, hogy a magasabb hofokon átmenetileg, még a besülés
>>>>>>>> elott, megnott kicsit a motor hatásfoka.)
>>>>>>>> A generátor, ha 100 amperes, és 14.4 volttal számolunk, akkor 1440
>>>> watt.
>>>>>>>> A
>>>>>>>> hatásfoka 80% körül mozog, nem arra van optimalizálva, szóval
>>>>>>>> motorüzemben
>>>>>>>> fog tudni úgy 1 kilowattot, jó esetben.
>>>>>>>> Versenyautókban minden watt számít, ez igaz, de ott az is, hogy hány
>>>>>>>> kiló a
>>>>>>>> sofor. Szóval... :)))))
>>>>>>>>
>>>>>>>> Trebitsch
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Fuzesi Arnold wrote:
>>>>>>>>> Sziasztok!
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Mit szólna a motor ha a generátor gyorsitaskor indulaskor
>>>>>>>>> elektromotorkent funkcionalna?!
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Az van h anno elment a hutovizem es dobbenet mennyivel furgebb lett a
>>>>>>>>> kocsi alacsonyabb fordulaton szabalyosan fellélegzett.
>>>>>>>>> Ebbol kovetkezik h durvan sok energia elmegy az olajpumpa vizpumpa
>>>>>>>>> szervo stb hajtasara. (F458 Italia ferrariban erre rájöttek és
>>>>>>>>> halálra van optimalizálva az egész...olajpumpa vmi töredékét terheli
>>>>>>>>> a motort meg ilyenek. )
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Mi történne ha fekezesnel a generátor nagyobb árammal töltene,
>>>>>>>>> indulaskor pedig elektromotorkent rasegítene a kiegészíto"kre?!
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Nemtom a szíj mit szólna hozzá. Bár max terhelésen most is kap a
>>>>>>>>> képébe rendesen, illetve nálam automatikusan feszített szíj pl.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Másik dolog h a generátort ha meghajtom 3 fázissal akkor mennyire
>>>>>>>>> lesz belo"le hatékony motor? Elvben egy szinkron motor. Ennél van vmi
>>>>>>>>> kinlódás h ha leszakad a szinkronból akkor az nem egy kellemes
>>>>>>>>> üzemállapot.
>>>>>>>>> Hogyisvanez?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Köszi,
>>>>>>>>> Arnold
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> Az Opera forradalmian új levelezőjét használva:
>>>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Üdv: AwoL
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Üdv: AwoL
>>>>
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>>
>> Üdv: AwoL
>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
Üdv: AwoL
More information about the Elektro
mailing list