[elektro] generator->motor
Xorn
toth.endre at gmail.com
Thu Apr 29 13:33:36 CEST 2010
Nem atmero, vastagsag! :-)
Amugy 70 mm, mint 3,14csanyi... Hat nem tudom, mihez vagy te szoktatva... :-)
Best regards,
Andy
2010/4/29 AwoL <awol at tvn.hu>:
> jójó, értem én...
> de a 70mm akkor is zavar :D
> ekkora picsányi motorból hogy hoz ki ekkora kraftot?
>
> On 2010.04.29, at 13:26, charles hoss wrote:
>
>> elektromos husz paci az benzines teljesitmenyben beszelve kb hatvan - hetven
>> loeronek erzodik .
>> ezzel gyakorlatilag ki lehetne dobni a valtot es csak hatodikban hasznalni a
>> blokkot orszaguti cirkalashoz .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> 2010/4/29 AwoL <awol at tvn.hu>
>>
>>> Most néztem a honda oldalán hogy a generátor-motor ami a hibridekben
>>> van 20 lovas. Permanenes mágneses motor.
>>>
>>> http://automobiles.honda.com/civic-hybrid/specifications.aspx
>>>
>>> Ni-MH akksi 150V 5.5Ah.
>>>
>>> Nem is ez a vicc hanem hogy 70mm a motor szélessége!!!
>>> A picsába csinálják a japók ezt.
>>>
>>> Mint a viccben:
>>> Kicsi japó, egyik a másiknak:
>>> - Na mi van a kezemben
>>> - Hifi torony
>>> - Oké, oké, de hány darab?
>>>
>>> On 2010.04.29, at 13:13, charles hoss wrote:
>>>
>>>> ha jol remlik tobb gyartonak is van ehhez megfelelo platformja , olcson
>>>> kaphatoan - de neked kell egy kicsit barkacsolni vele .
>>>> lenyegeben azokra a kisautokra gondolok amikben elektromos
>>> osszkerekhajtas
>>>> van .
>>>> nissan tuti gyar ilyet , talan a suzukinak is van ilyen megoldasa - de
>>>> pontosan nem remlik es most valamiert nem is dobja fel a google ahogy
>>> szokta
>>>> .
>>>> mindenestre ott semmi akadalya nem lenne annak hogy megtartsd az autot ,
>>>> leallitsd a blokkot , elektromos szervokormannyal es igy tovabb .
>>>> jo alapanyag lenne .
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 2010/4/29 AwoL <awol at tvn.hu>
>>>>
>>>>> A Honda:
>>>>>
>>>>> http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/
>>>>>
>>>>> Láttam videót is de lehet hogy az oldalon is fent van.
>>>>> Döbbenet. Meg az olajlobbi... nem hinném hogy ha
>>>>> nem üzemanyag cellás lenne, csak sima akksis (nem ólom :D)
>>>>> akkor ne vinnék mint a zukkert.
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2010.04.29, at 11:49, elight wrote:
>>>>>
>>>>>> Nemrég olvastam egy elektromos autóról,
>>>>>> a kerekek hajtását kb 60 kW -os motorral oldják meg.
>>>>>> Tehát az az 1kW-os generátor tényleg nem sok plusszot
>>>>>> rughat a labdába.
>>>>>> A benzinesnél se.
>>>>>>
>>>>>> Üdv István
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2010.04.29. 11:39:22 dátumon <trebi at algoritmic.hu> írta:
>>>>>>
>>>>>>> A vízpumpa 2-300 watt. Ennyivel lett fürgébb a kocsid, kábé annyi a
>>>>>>> különbség, mint kikapcsolt, meg bekapcsolt hátsóablak-futéssel.
>>>>>>> (Szerintem
>>>>>>> inkább az lehetett, hogy a magasabb hofokon átmenetileg, még a besülés
>>>>>>> elott, megnott kicsit a motor hatásfoka.)
>>>>>>> A generátor, ha 100 amperes, és 14.4 volttal számolunk, akkor 1440
>>> watt.
>>>>>>> A
>>>>>>> hatásfoka 80% körül mozog, nem arra van optimalizálva, szóval
>>>>>>> motorüzemben
>>>>>>> fog tudni úgy 1 kilowattot, jó esetben.
>>>>>>> Versenyautókban minden watt számít, ez igaz, de ott az is, hogy hány
>>>>>>> kiló a
>>>>>>> sofor. Szóval... :)))))
>>>>>>>
>>>>>>> Trebitsch
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Fuzesi Arnold wrote:
>>>>>>>> Sziasztok!
>>>>>>>>
>>>>>>>> Mit szólna a motor ha a generátor gyorsitaskor indulaskor
>>>>>>>> elektromotorkent funkcionalna?!
>>>>>>>>
>>>>>>>> Az van h anno elment a hutovizem es dobbenet mennyivel furgebb lett a
>>>>>>>> kocsi alacsonyabb fordulaton szabalyosan fellélegzett.
>>>>>>>> Ebbol kovetkezik h durvan sok energia elmegy az olajpumpa vizpumpa
>>>>>>>> szervo stb hajtasara. (F458 Italia ferrariban erre rájöttek és
>>>>>>>> halálra van optimalizálva az egész...olajpumpa vmi töredékét terheli
>>>>>>>> a motort meg ilyenek. )
>>>>>>>>
>>>>>>>> Mi történne ha fekezesnel a generátor nagyobb árammal töltene,
>>>>>>>> indulaskor pedig elektromotorkent rasegítene a kiegészíto"kre?!
>>>>>>>>
>>>>>>>> Nemtom a szíj mit szólna hozzá. Bár max terhelésen most is kap a
>>>>>>>> képébe rendesen, illetve nálam automatikusan feszített szíj pl.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Másik dolog h a generátort ha meghajtom 3 fázissal akkor mennyire
>>>>>>>> lesz belo"le hatékony motor? Elvben egy szinkron motor. Ennél van vmi
>>>>>>>> kinlódás h ha leszakad a szinkronból akkor az nem egy kellemes
>>>>>>>> üzemállapot.
>>>>>>>> Hogyisvanez?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Köszi,
>>>>>>>> Arnold
>>>>>>>>
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>> Az Opera forradalmian új levelezőjét használva:
>>>>> http://www.opera.com/mail/
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Üdv: AwoL
>>>>>
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>>>
>>> Üdv: AwoL
>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
>
>
> Üdv: AwoL
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list