[elektro] generator->motor
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Apr 29 13:30:05 CEST 2010
ugy hogy forog vagy huszezret .
ennek a hatodaval mar megcsinalnam hogy a polak valto nelkul uzemelhessen
bye
dexter
2010/4/29 AwoL <awol at tvn.hu>
> jójó, értem én...
> de a 70mm akkor is zavar :D
> ekkora picsányi motorból hogy hoz ki ekkora kraftot?
>
> On 2010.04.29, at 13:26, charles hoss wrote:
>
> > elektromos husz paci az benzines teljesitmenyben beszelve kb hatvan -
> hetven
> > loeronek erzodik .
> > ezzel gyakorlatilag ki lehetne dobni a valtot es csak hatodikban
> hasznalni a
> > blokkot orszaguti cirkalashoz .
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> > 2010/4/29 AwoL <awol at tvn.hu>
> >
> >> Most néztem a honda oldalán hogy a generátor-motor ami a hibridekben
> >> van 20 lovas. Permanenes mágneses motor.
> >>
> >> http://automobiles.honda.com/civic-hybrid/specifications.aspx
> >>
> >> Ni-MH akksi 150V 5.5Ah.
> >>
> >> Nem is ez a vicc hanem hogy 70mm a motor szélessége!!!
> >> A picsába csinálják a japók ezt.
> >>
> >> Mint a viccben:
> >> Kicsi japó, egyik a másiknak:
> >> - Na mi van a kezemben
> >> - Hifi torony
> >> - Oké, oké, de hány darab?
> >>
> >> On 2010.04.29, at 13:13, charles hoss wrote:
> >>
> >>> ha jol remlik tobb gyartonak is van ehhez megfelelo platformja , olcson
> >>> kaphatoan - de neked kell egy kicsit barkacsolni vele .
> >>> lenyegeben azokra a kisautokra gondolok amikben elektromos
> >> osszkerekhajtas
> >>> van .
> >>> nissan tuti gyar ilyet , talan a suzukinak is van ilyen megoldasa - de
> >>> pontosan nem remlik es most valamiert nem is dobja fel a google ahogy
> >> szokta
> >>> .
> >>> mindenestre ott semmi akadalya nem lenne annak hogy megtartsd az autot
> ,
> >>> leallitsd a blokkot , elektromos szervokormannyal es igy tovabb .
> >>> jo alapanyag lenne .
> >>>
> >>> bye
> >>> dexter
> >>>
> >>>
> >>>
> >>> 2010/4/29 AwoL <awol at tvn.hu>
> >>>
> >>>> A Honda:
> >>>>
> >>>> http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/
> >>>>
> >>>> Láttam videót is de lehet hogy az oldalon is fent van.
> >>>> Döbbenet. Meg az olajlobbi... nem hinném hogy ha
> >>>> nem üzemanyag cellás lenne, csak sima akksis (nem ólom :D)
> >>>> akkor ne vinnék mint a zukkert.
> >>>>
> >>>>
> >>>> On 2010.04.29, at 11:49, elight wrote:
> >>>>
> >>>>> Nemrég olvastam egy elektromos autóról,
> >>>>> a kerekek hajtását kb 60 kW -os motorral oldják meg.
> >>>>> Tehát az az 1kW-os generátor tényleg nem sok plusszot
> >>>>> rughat a labdába.
> >>>>> A benzinesnél se.
> >>>>>
> >>>>> Üdv István
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> 2010.04.29. 11:39:22 dátumon <trebi at algoritmic.hu> írta:
> >>>>>
> >>>>>> A vízpumpa 2-300 watt. Ennyivel lett fürgébb a kocsid, kábé annyi a
> >>>>>> különbség, mint kikapcsolt, meg bekapcsolt hátsóablak-futéssel.
> >>>>>> (Szerintem
> >>>>>> inkább az lehetett, hogy a magasabb hofokon átmenetileg, még a
> besülés
> >>>>>> elott, megnott kicsit a motor hatásfoka.)
> >>>>>> A generátor, ha 100 amperes, és 14.4 volttal számolunk, akkor 1440
> >> watt.
> >>>>>> A
> >>>>>> hatásfoka 80% körül mozog, nem arra van optimalizálva, szóval
> >>>>>> motorüzemben
> >>>>>> fog tudni úgy 1 kilowattot, jó esetben.
> >>>>>> Versenyautókban minden watt számít, ez igaz, de ott az is, hogy hány
> >>>>>> kiló a
> >>>>>> sofor. Szóval... :)))))
> >>>>>>
> >>>>>> Trebitsch
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> Fuzesi Arnold wrote:
> >>>>>>> Sziasztok!
> >>>>>>>
> >>>>>>> Mit szólna a motor ha a generátor gyorsitaskor indulaskor
> >>>>>>> elektromotorkent funkcionalna?!
> >>>>>>>
> >>>>>>> Az van h anno elment a hutovizem es dobbenet mennyivel furgebb lett
> a
> >>>>>>> kocsi alacsonyabb fordulaton szabalyosan fellélegzett.
> >>>>>>> Ebbol kovetkezik h durvan sok energia elmegy az olajpumpa vizpumpa
> >>>>>>> szervo stb hajtasara. (F458 Italia ferrariban erre rájöttek és
> >>>>>>> halálra van optimalizálva az egész...olajpumpa vmi töredékét
> terheli
> >>>>>>> a motort meg ilyenek. )
> >>>>>>>
> >>>>>>> Mi történne ha fekezesnel a generátor nagyobb árammal töltene,
> >>>>>>> indulaskor pedig elektromotorkent rasegítene a kiegészíto"kre?!
> >>>>>>>
> >>>>>>> Nemtom a szíj mit szólna hozzá. Bár max terhelésen most is kap a
> >>>>>>> képébe rendesen, illetve nálam automatikusan feszített szíj pl.
> >>>>>>>
> >>>>>>> Másik dolog h a generátort ha meghajtom 3 fázissal akkor mennyire
> >>>>>>> lesz belo"le hatékony motor? Elvben egy szinkron motor. Ennél van
> vmi
> >>>>>>> kinlódás h ha leszakad a szinkronból akkor az nem egy kellemes
> >>>>>>> üzemállapot.
> >>>>>>> Hogyisvanez?
> >>>>>>>
> >>>>>>> Köszi,
> >>>>>>> Arnold
> >>>>>>>
> >>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>
> >>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> --
> >>>>> Az Opera forradalmian új levelezőjét használva:
> >>>> http://www.opera.com/mail/
> >>>>>
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>
> >>>>
> >>>>
> >>>> Üdv: AwoL
> >>>>
> >>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >>
> >>
> >>
> >> Üdv: AwoL
> >>
> >>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >>
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
>
>
> Üdv: AwoL
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list