[elektro] lézerblokkoló

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
Mon Sep 7 14:10:41 CEST 2009


Szervusz Lajos!

> tévúton jár a sebességek túlzott ellenőrzésével, lásd Horvátországot,
> ahol  a magyarországi mérések tizedét nem éri el a közúti ellenőrzések
> száma, a baleseti statisztika pedig jobb mint nálunk.
> Jó, és biztonságos utak, kíváló minőségű gépjárműpark, és tapasztalt
> autóvezetők kellenek. Addig is a magyar rendőrség 100 millákat költ

Ezek közül melyik van meg nálunk? Mondjuk tippre az utolsó még a
horvátoknál sem teljesül. Amíg nincs meg, addig szerinted nem indokolt
a sebességhatárok betartása?

Gondolj bele, ha mindhárom meglenne mindenhol (nem jöhetne be
külföldről sem csomó agresszív mazsola szedett-vedett csotrogányokon),
a mostani korlátokat is fölemelnék. Lásd a híres angol Vörös Zászló
Törvényt:
http://www.carhistory4u.com/content/view/106/195/
1896-ban az addigi 6,4 km/h-ról 22 km/h-ra emelték a sebességhatárt,
mára még magasabb lett (-:

Vagy ha mindenki a mindenkori saját, járgánya, és környező forgalomnak
megfelelő sebességgel vezetne, eleve nem kellene sebességhatár. Tök
rugalmas és hatékony lenne minden! Sőt, mainál jóval kevesebb baleset
lenne.

szia: Balázs



More information about the Elektro mailing list