[elektro] lézerblokkoló

Xorn toth.endre at gmail.com
Mon Sep 7 08:32:57 CEST 2009


2009/9/7 Rancz Lajos <rancz at rancz.com>:
>
> 25 éve járom az országot Soprontól, Mátészalkig.
> Amint az Alkotmánybiróság Magyarországon törvényessé tette a
> lézerblokkolók használatát,
> vásároltam egy LT 400-ast. Profi készülék,  a korábbi adóimat cca.
> negyedelte, (mert hátul nincs)
> a jogosítványomat, pedig többször megmentette.
> cca. kétmillió km-t vezettem, sohasem volt balesetem gyorshajtásból.
> Hogy mások mít művelnek az utakon az nagyon változó, deffenzív
> magatartással az esetek nagy hányada kezelhető. A lézerblokkoló
> használata jó vezetőknek abszolút megtérülő beruházás.
> A leselkedő rendőrök pedig egyértelműen baleseti források. Magyarország
> tévúton jár a sebességek túlzott ellenőrzésével, lásd Horvátországot,
> ahol  a magyarországi mérések tizedét nem éri el a közúti ellenőrzések
> száma, a baleseti statisztika pedig jobb mint nálunk.
> Jó, és biztonságos utak, kíváló minőségű gépjárműpark, és tapasztalt
> autóvezetők kellenek. Addig is a magyar rendőrség 100 millákat költ
> az adófizettető eszközökre, az autópályák lézerkapus rendszereire,
> újabbnál újabb háromlábúakra, sárgán fotózó berendezésekre.
> A kommunukáció pedig tolja az igét, érdemi javulást semmi nem hoz, de az
> adók az egekbe szöknek.
> A lézerblokkoló hatásos védelmi eszköz. üdv. Rancz Lajos.

Horvatok egyszerubben csinaljak. Piros lampa a falu elejen + radar. Ha
50-nel gyorsabban jossz, egyszeruen pirosra valt, ha athajtasz rajta,
lefotoz pirosban athajtasert. Ha 50-nel jossz, zold marad, mehetsz
dolgodra. Ilyen viszont minden falu elejen van egy...

Az utak altalaban sokkal jobb minoseguek, legalabbis amennyit en
lattam beloluk - biztos nem fagy szet telen, ugyebar...

Az autokrol es vezetokrol sokat nem tudok nyilatkozni, de nem vezetnek
rosszul, arra emlekszem valamennyire.

Best regards,
Andy



More information about the Elektro mailing list