[elektro] villanyautó

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Thu May 21 10:41:37 CEST 2009


szerintem jelenleg ez az egyetlen problema. marmint az akuk ara es elettartama. meg foleg az, hogy az autogyarak nem ertenek az akkugyartashoz, az akkugyaraknak nem nincs szuksege az elektromos autokra.

az emberek nincsenek hozzaszokva hogy a jarmu ertekenek jelentos resze fogyo alkatresz. az aram+akku kilometerkoltseg meg mindig jo, de ki szeretne olyan autot, amibe ketevente kell tankolni egy millaert.

az akkugyartos reszhez: jelenleg a high tech akkukat vagy speci tudomanyos meg hasonlo celokra gyartjak kezzel, vagy mobil elektronikai eszkozokbe darabszamra nagy tomegben, de tonnara nem igazan. ezeket durva haszonkulccsal lehet eladni. egyreszt mert a vegtermek koltsegenek kicsi reszet teszik ki, masreszt mert egyszeruen kis erteku cuccokrol van szo.

ezeknek a cegeknek nem erdeke tonnaban tobbszorosere emelni a termelesuket, mikozben a haszonkulcsuk csokken. a netto nyereseguk alig none, mikozben kenyelmes technologiai cegbol anyagmozgaskozpontu nagy gyarra valtoznanak.

vajk




________________________________
From: Nemeth Tibor <nemeth.tibor798 at t-online.hu>


Ez reálisnak tűnik, ez van. Ez minden változatnál probléma. Vagy belefér vagy nem. Ha nem, miről 
megy a vita? Egy hagyományos motornak is vannak egyéb költségei, olajcsere, szűrő, vezérműszíj stb.


      


More information about the Elektro mailing list