[elektro] villanyautó

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Tue May 19 12:40:25 CEST 2009


hg12345 írta:
>
> Erömüvi szennyezés,.... irtal a "lépés"... az eröműveket csak úgy vetik és kinönek, nincs épitési költéség és nincs bezárási költség, ráadásúl nincs karbantartás sincs, ha eltörik valami max begipszelik és ebcsont beforr, hát ezeket is kéne számolni... ez se kevés.
>   
az autokat nem kell karbantartani ?
ha az eromuveket ugy csinalnak meg hogy razkodo utonmukodjenek inditva , 
leallva , kihutve , melegitve , akkor az meg gazabb lenne .
> 350Kg nem sok igazad van, de nem mindegy mekkora autóra vonatkoztatot, beszeéltek mindenféle 2T jármüvekről ott észre se vehető, de egy 800Kg már azért egy kicsit több.  Ha szeretnél autokázni azért a váltót, biztos nem tudod kihagyni, és az elektromotorok is plusz súlyt képviselnek.
>   
a valtot teljesen foloslegesse tudja tenni az elektromos motor amig 
esszeru tempokkal autozol .
a teslanal is azert kell ketfokozatu valto mert sportautonak nem 
eladhato ha csak a korlatozasokon beluli tempot megy kenyelmesen .

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list