[elektro] Bika kabel vastagsag
Fekete Róbert
frobi at harden.hu
Thu May 14 09:33:58 CEST 2009
minap éppen bikáznom kellett egy otot
3x1 es volt az egyik kábel a másik meg 3x1,5
sima mezei mtk kábel csak összefogtam az ereket
a tudomány ott van.. mert lássuk be ez is édeskevés 300A korzózásához,
ha csak nem ezzel akarok kenyeret sütni... hogy 1-2 perc amíg tölti a
másik akkut a JÁRÓ motorú autóról, ez idő alatt, ha leveszed a
csatlakozást majd megen vissza jól hallható hogy az autó generátora
erölködik tölti a másikét, ha ez megvan még mindíg úgy hogy rajta a
másik autó aminek még mindíg jár a motorja, ráindítasz, nem
kisérletezgetve, hanem határozottan...
na ezt az emberek 80% nem tudja a maradék 19% meg leszarja :) mert nem
az ő autója
tehát.. szinte mindegy miylen a bikakábel, ha csak lemerült az akku el
fogja indítani, ha záratos, na akkor a heggesztő kábel is kevés lesz...
Huszti Andras írta:
> Hali!
>
> Inditozaskor mekkora aramot vesz fol egy szemelygepkocsi? En kb 300A-rol
> tudok. Ez tenyleg igy van?
>
> "Tescos" inditokabel tenyleg nem er semmit? Ismerosom azt mondta, azzal
> nem lehet beinditani mindig kocsit, mert nem eleg vastag. Milyen vastag
> kabel ajanlott minimum? Hogy is van a kabelvastagsag vs aramerroseg?
>
> Multkor pont beszart az akksink es inditoztunk tescos kabellel. A kocsi
> muszerei feleledtek de inditozaskor lehalt minden. En rovidzarra
> gondoltam az inditomotornal, mert a kabel melegedni kezdett. Probaltuk
> akku nelkul meg akkuval. Kesobb kiderult az akksink volt cellazarlatos.
> Tehat akkor azert nem sikerult inditani mivel az inditokabel tul vekony
> volt. Jol gondolom?
>
> Koszonom!
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list