[elektro] Bika kabel vastagsag
trebi at algoritmic.hu
trebi at algoritmic.hu
Thu May 14 09:20:26 CEST 2009
Autója válogatja, 100-300A.
De a teszkógazdaságos kábel, azon kívül, hogy vékony, még abból a
szempontból is szar, hogy a csipeszeknél csak vissza van hajtva a drót, és
rányomva kicsit a csipesz. Az egész semmire nem jó, gyakoratilag.
Teherautóbolt, teherautós bikakábel muködik. Persze nem is annyiba kerül.
Másik lehetoség a hegesztobolt, venni kb. 2x3 méter ötös, hatos
(réz)átméroju testkábelt, négy csipeszt, és forrasztópákát ragadni.
Ezen kívül, amikor bikázol, akkor a testet a bikázó autó akkuminuszról
indítsd, és a bebikázandó motor fémrészére csatlakozz vele. Így egy kábelt
meg két sarut kihagysz.
Trebitsch
Huszti Andras wrote:
> Hali!
>
> Inditozaskor mekkora aramot vesz fol egy szemelygepkocsi? En kb
> 300A-rol tudok. Ez tenyleg igy van?
>
> "Tescos" inditokabel tenyleg nem er semmit? Ismerosom azt mondta,
> azzal nem lehet beinditani mindig kocsit, mert nem eleg vastag.
> Milyen vastag kabel ajanlott minimum? Hogy is van a kabelvastagsag vs
> aramerroseg?
>
> Multkor pont beszart az akksink es inditoztunk tescos kabellel. A
> kocsi muszerei feleledtek de inditozaskor lehalt minden. En rovidzarra
> gondoltam az inditomotornal, mert a kabel melegedni kezdett. Probaltuk
> akku nelkul meg akkuval. Kesobb kiderult az akksink volt
> cellazarlatos. Tehat akkor azert nem sikerult inditani mivel az
> inditokabel tul vekony volt. Jol gondolom?
More information about the Elektro
mailing list