[elektro] GSM sebességmérés
Xorn
toth.endre at gmail.com
Thu Jul 30 13:02:58 CEST 2009
Meg a csuszase, ami kanyarban, fekezesnel, gyorsitasnal is hozzatehet
egy egesz picit - de szerintem a muszer hibajahoz kepes elhanyagolhato
merteku a dolog.
A kopas mar nem annyira, hiszen a futofeluletbol elkophat akar 6-7 mm
is az uj allapothoz kepest, az mondjuk kerek korbefordulasonkent 4-5
cm kulonbseg. Mondjuk egy 165/70R13 atlagosnak mondhato meretnel sem
eri el ez a hiba az 1%-ot, 5 cm-rel szamolva kb. 0,7% korul jon ki.
Nyugodtan kimondhatjuk tehat, hogy az ora pontatlansaga akkora,
amekkorara azt szandekosan allitottak a gyarban.
El tudom kepzelni, hogy ezt a reszt nem irjak at a SW-ben minden egyes
felszereltsegnel es motorvaltozatnal, amit kulonfele meretu kerekekkel
szerelnek. Belovik akkorara, hogy a nevleges hibahataron belul legyen
mindegyiknel es kesz.
Best regards,
Andy
2009/7/30 Charles Hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> Biztos hogy szamit ? En is ezt ereztem zsigerbol , de jobban belegondolva a futofelulet a talajon sik , a kerek kerulete pedig nem a tengely-talaj tav fuggvenye hanem hogy fizikailag mennyi a futofelulet kerulete .
>
> Bye
> dexter
>
> -----Original Message-----
> From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
> Sent: Thursday, July 30, 2009 11:52
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] GSM sebességmérés
>
> vajk fekete wrote:
>
>> a kulonbseg alapvetoen adodhat a kerekmeretbol is, de az autok a gyari
>> kerekkel is
>> tobbet muttanak altalaban. komoly elteres van gyartonkent. pl az en
>> fordjaim szerintem
>> total szotverbol csinaltak, 60 alatt 5-el mutat tobbet, 60 felett
>> 7-8-al.
>
> Számít még, hogy a kerék mennyire van felfújva.
>
> hjozsi
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list