[elektro] 1TB HDD SATA-II - melyiket?

hg12345 hg12345 at freemail.hu
Thu Apr 23 08:49:09 CEST 2009


Azt hiszem nagyon eltértünk a témától :-)  A három példából kettő teljesen emberi és nem érdekel és a harmadikról meg felesleges beszélni mert a müszaki adatok azok müszaki adatok. 

Aki biztonságra törekszik az egy RAID tömbbel próbálkozik, de mielőtt munkára fogná a rendszert 3 hónapig nagy megterheléssel járatja.
Valószínűleg ez alatt kijön a RAID vezérlő, a tápegység (redundás) és HDD hibája és ezután meg addig használja amig a leírásban a hibaadatok engedik. Majd ez elött 3 hónappal újra kezdi :-(). 

Remélem jó irtam.

 üdv
           hg12345

u.i.: A vezetéssel autókkal kapcsolatban egy gondolat! (MInden sértés nélkül)

 Az ártatlanok esetén nem a gyalogosokra gondoltam. Minden olyan szerencsétlenre akik önhibájukon kivül kerültek elkerülhetetlen balesetbe. Sajnos a csoda autókat legtöbbször "csoda emberek" vezetik. Nagyon kellemetlen amikor 250Km/h esetén egy csodában a másik csoda éppen szembesül azzal hogy a fizikát Ő se tudja áthágni, majd pl.: félmagasan átrepülve az autopálya elválasztó korlátja, sávja felett egy normálisan közlekedő hétköznapi autóval szembetalálkozik....
Volt már rá itthon is több példa akik ezt megcsinálták most is szerepelnek a ismert müsorokban mig a másik felet kis keresztek jelzik az útszélém( ha maradt aki állítson)
Nincs problémám a SUV-okkal, nézd meg kik ülnek a volánjuk mödött valószinü a szellemi képességeik kizárnák az autó gyártásból mert mint betanitott munkás nem lehetnének a soron, (tisztelet a kivételnek) amikor egy ilyen csoda találkozik 30-40Km/h sebességel (ugye városban vagyunk) egy hétköznapi autóval akkor megint a fizika érvényesúl 2.5T szemben a 1T-val impulzus csere.... az egyiken nincs karcolás se mig a másik (találd ki melyik) gazdasági totálkáros.

Egy utolsó mondat ezzel kapcsolatban ez egy csak egy idézet:
" Egy drága piros csoda autó, a közuton nem több egy egyszerű, de nagyon drága farok hosszabbító" 
megjegyezném nagyon sok esetben igen hatásos!
 


More information about the Elektro mailing list