[elektro] Nyák nyomtatás megint
Arpad
kando777 at googlemail.com
Sun Apr 12 23:31:10 CEST 2009
En ezt ertem, megertem, de amig a tulajok nem reklamalnak ilyenek miatt a
gyarto fele, amig igy is jo nekik, addig ez sem fog valtozni..
En meg csak leirtam, hogy mi a tapasztalatom ilyen teren. De aki barmilyen
autogyartashoz kapcsolodo cegnel melozik, melozott tudja hogy milyen kis
faszsagokon szarakodnak honapokig vagy sporolnak, mas hulyesegekre meg
kidobnak egy rakat penzt. (epp eleg nyugot hallok egy Contis haveromtol, de
amennyire nekem kitunik, az egesz rendszer kaotikus es csak azert mukodik
talan mert eleg sokan vannak benne es redundans a rendszer annyira, hogy
kompenzalodnak a hibak...)
Arpi
(PS en speciel ezert veszek inkabb hasznalt autot, de tudom, ez nem
nyugtatja meg azt, aki megveszi az ujat es minden kis ,,szir-szar''
problemaval szakszervizbe kell menni, kulonben megall az auto..)
2009. április 12. 22:53 Charles Hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
> Arpad írta:
> > 2009. április 12. 22:03 Charles Hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
> >
> >
> >> Fuzesi Arnold írta:
> >>
> >>> Opel megnyitott idehaza. Az osszes nemet ide jott ostort csattogtatni a
> >>>
> >> fejunk
> >>
> >>> felett. Minden ment is gyonyoruen, precizen.
> >>> Addig odahaza a torok vendegmunkasok meg nemtomhanyszaz opel bölcso"t
> >>> félrehegesztettek úgy h utana beepitve az autokba nem lehetett a
> >>>
> >> futomuvet
> >>
> >>> beallitani rendesen. Vissza kellett hivni ezeket a kocsikat...
> >>>
> >>> Mindenhol vannak ilyen sztorik sajna.
> >>>
> >>>
> >> ez gyartasi problema .
> >> de ha a merci ugy csinalja meg a gepet hogy tiz patenttal lehet levenni
> >> a hatso karpitot , alatta negy hatlapfejuvel a lampatestet , ahonna negy
> >> torx tartja a lampa alaplapot , amibe nem szabvanyos izzokat epitenek be
> >> ugy hogy ponthegesztett , nem cserelheto (nem mintha ilyen izzot
> >> arakcsak eletemben egyszer lattam volna - a fogyasztasat meg a vezerlo
> >> meri) , csak egyben rendlehteo gondolom az egesz hatso lampa , az nem
> >> egy elszuras - az szandekos hulladek gyartas .
> >>
> >> egyszeruen kriminalis . de az egesz auto ilyenekkel volt tele .
> >> jobban belegondolva ugy velem ha ezt elkezdenem szetszedtem szeruen
> >> vegigfotozni , meg a vegen beperelne a gyarto .
> >>
> >> bye
> >> dexter
> >>
> >>
> >
> > Igen, de ez akkor nem silany szereles, hanem markaspecifikus termek.
> > Egyebkent is a Benz modellek, a BMW es meg par ide tartozo marka premium,
> > vagyis a gyarto ugy fogja fel, aki ilyen autot vesz, az tudja fizetni a
> > javitast, alkatreszcseret, ami kell, ha osszetori vagy kieg az izzo vagy
> a
> > fejegyseg tonkremegy stb. Egyebkent is, a legtobb autonal (akar Skoda
> vagy
> > Opel, Audi stb) egy izzocserehez is kell a szerviz.
> >
> ahol egy nyavajas izzot ugy csinalnak meg teljesen onceluan hogy ne
> lehessen javitani , az nem markaspecifikus termek hanem a vevo
> kiszolgaltatotta tetele a markaszervizeknek - es ha nem akarnak
> visszaelni vele , akkor a konstrukcio ilyen kialakitasa is meroben
> folosleges , karos , koltsegnovelo - hiszen nem lehet olcsobb ezeknek a
> speci izzoknak a gyartasa es az egesz lemezekbol osszeganyolt hatso
> lampabura egybe osszerakva es ponthegesztve .
> ha ott hagyomanyos izzo lenne , akkor a szakszerviz ugyanugy tudna
> cserelni , a can vezerlo (amibol 67 darab volt a gepben , harom
> fuggetlen buszon - igy tizenot percnyi gyujtas raadas utan megeszi az
> akkut ha a motor nem jar) ugyanugy tudja merni a terheleset , tehat
> tudja hogy ki fog-e egni a kozeljovoben stb . semmilyen hatranyt nem
> jelentene a felhasznalonak - csak lehetoseget jelentene arra hogy ha
> mondjuk uton parizsba hegyeshalomnal elkezd az arcoba villogni a
> muszerfal a hibaval , akkor ne idegesitsen tizensok oran at , hacsak nem
> taborozol le , veszel ki egy szobat es keresel masnap merci szakszervizt
> (akar karacsonykor is , mert az autoklub aligha tart ebbol keszleten -
> hala a markaspecifikus alkatresznek) hanem bemesz egy kutra , kicsavarsz
> egy csavart , kibillineted , kicsereled es mesz tovabb . de ennel a
> rossz esetben is ot perces melonal jobb az ha villog a muszerfal az
> arcodba , mert veszhelyzet van - valamikor a kovetkezo tiz hetben lehet
> hogy kieg az izzo . huha!
> > En a fentebbi leveledbol azt kovetkeztettem ki, hogy trehanyul szerelik,
> de
> > amit most leirtal kicsit mas. Annyi a lenyege, hogy ha beszarik valami,
> csak
> > a markaszervizbe vihessed.
> pontosan . ez nem trehanysag , es szandekos rosszindulat es teljes
> kiszolgaltatottsag a szerviznek .
> a luminan egy patenttal zarodik a hatso lampa a helyere - ha csere van ,
> akkor kibillented a hatso ablakot , kibillented a lampatestet (zsaneron
> van) kinyitod a bajonettzaras foglalatot , kicsereled es visszateszed
> ket perc alatt .
>
> a trehanysag egy masik tema - az a melos es a minosegellenor kerdese -
> pl a bmw x5-osok kigyulladasa ujkorukban egy ilyennek volt koszonheto -
> de az egy olcso beszallito , trehany melos sara - nem kozvetlenul a ceg
> filozofiajaban szereplo rosszindulat . azert kellett bevezetni a gyors
> modellfrissitest hogy ne alakuljon ki utangyartott piac ezekre a vackokra ?
> talan itt az ideje hogy egy kicsit csodbemenjenek . mert amit eddig
> tettek a kornyezetvedelmunkert es a szabadsagunkert erdekeink vedelmeben
> azt nem tudom elegge ertekelni .
> > Hogy aztan ott mennyire huznak le, az fugg a
> > gyartotol es a szerviztol is. Itthon nyilvan jobban, Europa nyugatabbik
> > felen kevesbe, mert ott lenyeg talan az is, hogy ne csak azert jarj
> vissza,
> > mert muszaj, hanem mert az korrekt(ebb) szerviz.
> a rendszam megvilagito izzot nem kell szakszervizben cserelni ? vagy
> mondjuk a belsotervilagitast ? esetleg a hamutarto uriteset nem lehetne
> szinten szakszervizhez kotni ?
> elvegre egy teli tal csikk utan a szevedot is jo lenne lemosni belulrol
> , de ezt mar csak a markaszerviz tudja elore , mert mindenki mas hulye .
> sot - talan jobb is lenne ha teli hamutal eseten letiltana az auto es
> megvarna amig trailerrel a markaszervizbe viszik .
>
> bye
> dexter
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list