[elektro] kocsihuto vizkotlenites
Dexter
charles.hoss at gmail.com
Mon May 12 23:06:01 CEST 2008
Viktor Fuzesi írta:
> Ami a bravoban van az sem tul korrekt szvsz, öszinten szolva nem nagyon ertem
> az egeszet.
> Remalom legteleiteni, a kiegyelito a hutovel egy vonalban, vagy inkabb alatt,
> ize..szoval nem ertem.miert jo? mi ertelme?..mert valami biztos
> van..es biztos elonyos is de ha egyszer..
>
nem tudom hogy ott milyen van . valoszinuleg nincs tulfolyo , csak
kiegyenlito .
nekem az allando autom (hala a listanak) leghuteses .
a vizhuteses csotroganyaimban pedig a teljes zart rendszeru huto a
preferalt - itt a hutorendszreben csak folyadek van , nincs fole gazter
tervezve - a hutosapkatol egy tulfolyo tartalyba megy a szaft es onnan
csak hutovizet tud vissza is szivni - igy onmagat legteleniti
> Hogy a nyomas alatt levo 100fok feletti viz tobb hot von el mint a 90koruli?
> termobol sosem voltam csucson..:)
>
nem tudom - ha kevesbe hutod meg a motort akkor kicsit javul a fogyasztasa .
valoszinuleg inkabb arrol van szo hogy a rendszerben van egy gradiens -
ugy kell beloni a hutest hogy meg ne robbanjon szet a cso (minnel
nagyobb az atmero annal kisebb a nyomas)
de se a hengerfejben ne forrjon fel , se a huto ne legyen hatastalan -
szerintem egy 100 fokos huto vs 30-40 fokos kulso homerseklet tobbet
szamit mint a belso elteres .
http://auto.howstuffworks.com/cooling-system7.htm
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list