[elektro] kocsihuto vizkotlenites

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon May 12 13:46:13 CEST 2008


Aluminium a blokk...vas kb nincs is a rendszerben...

Viszont kitudja elozo tulaj miket rakott bele.
Hutotomito szaroktol kezdve a csapvizig... ugye. :-/
No, megyek meglesem...


A.
----- Original Message ----- 
From: "Moczik Gabor" <pm_levlista at progzmaster.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: 2008. május 12. 12:11
Subject: Re: [elektro] kocsihuto vizkotlenites


Nagy Zoltán wrote:
> A termosztátot könnyen kipóbálhatod.
> 1. Kiveszed és anélkül mész vele. Sokáig nem érdemes így menni de néhány
> száz km nem árt a motornak.
> 2. Kiveszd és egy, a tüyhelyen forró vizes edénybe teszed. Ha jó, ki fog
> nyitni.

Kozben nem art vizhofokot is merni, mert lehet hogy mar 60 foknal nyit, es
az nem jo. Jobb proba, ha hideg motort elinditod, kezzel tapogatod a hutot,
vagy belogatsz egy multimeteres homerot a betoltonyilason. Ha folyamatosan
melegszik fel, akkor kuka, ha viszonylag meredeken, valahol az uzemi hofok
korul akkor jo.

Ha nem nyit ki, akkor meg felforr a viz, ezt nem nagyon kell kulon tesztelni
:-)

Ha hol jo/hol nemjo, az nem lehet hogy mechanikailag szorul, vagy kering a
rendszerben valami nagyobb darab kosz?

> Akkor láttam, hogy a klima hűtője van elöl és én végig azt mosattam.
> Annak lemezei úgy lelassították a vízsugarat,

Sima lemezhutonel ovatosan a magasnyomasuval, ha tul pontszeruen nyomatod,
osszegorbitgeti a lemezeket.

> Szerintem egyébként nem lehet vízköves, hacsak nem öntöd bele a sima
> csapvizet már jóideje.

De rozsdas az lehet, a blokk vasbol van.

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list